احداث 37 زمین چمن مصنوعی طی دو سال در استان یزد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود شریعتی عصر امروز در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد با اعضای شورای عالی ورزش استان یزد و ستاد ساماندهی امور جوانان، هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد با اشاره به وضعیت نیروی انسانی ورزش و جوانان استان یزد گفت: اغلب نیروی انسانی ما قرارداد تعیین بودند که اکنون بیشتر قراردادها به سمت رسمی و پیمانی رفته است.

احداث 37 زمین چمن مصنوعی طی دو سال در استان یزد

وی با اشاره به دستورالعملی که برای سنددار کردن زمین های ورزشی استان صادر شده است، اضافه نمود: در حال حاضر تمام زمین ها در سامانه مشخص شده وارد شده و به دنبال سند زدن آنها هستیم.

شریعتی اظهار داشت: درآمدهای ورزش و جوانان اکنون به 2 میلیارد و 60 میلیون ریال رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب تا سال گذشته تنها یک زمین چمن مصنوعی در استان یزد داشتیم که سال گذشته 20 زمین احداث شد و سال جاری نیز 17 زمین چمن مصنوعی در دست احداث است.

وی در خصوص بحث پروژه های افتتاح شده، مطرح نمود: به جز خانه های ورزش روستایی 67 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان یزد احداث و تکمیل شده است.

شریعتی همچنین به تشریح فعالیت های ورزشی استان یزد پرداخت و اضافه نمود: استان یزد در ورزش همگانی نیز دو سال پیاپی توانست مقام نخست را در سطح کشور از آن خود کند.

وی یادآور شد: در المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی نیز استان یزد توانست رتبه ششم را از آن خود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: هر مسابقه برون مرزی که یزدی ها شرکت نموده اند و مدال آوری نموده اند، در استان به نحو شایسته ای از آنها تقدیر شده است.

وی، تعداد تیم های حاضر در لیگ در سال 93 را 35 تیم خاطرنشان کرد و اضافه نمود: این میزان دو برابر شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5980

به "احداث 37 زمین چمن مصنوعی طی دو سال در استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 37 زمین چمن مصنوعی طی دو سال در استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید