ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به شورا

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی شورای شهر تهران درمورد گزارش ابتدایی تحقیق و تفحص از موسسه همشهری توضیحاتی را ارائه داد.

ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به شورا

علی اعطا در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از موسسه همشهری اظهارکرد: کمیته تحقیق و تفحص از موسسه همشهری توضیحاتی درخصوص تحقیق و تفحص به شورای شهر ارائه کرد. با توجه به ارایه توضیحات کارشناسان این کمیته، به نظر می رسد همچنان احتیاج به آنالیز و تکمیل اطلاعات وجود دارد.

وی با بیان اینکه پس از استماع این گزارش پیشنهاد داده شد که این گزارش در صحن ارائه گردد، ادامه داد: گزارش ممکن است در صحن ارایه گردد یا بر مبنای آن برخی رویه ها اصلاح و یا اینکه اگر لازم بود به مراجع قضایی ارایه گردد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در قانون اجازه داده شده است که گزارش تحقیق و تفحص در مراجع قضایی آن هم بدون نوبت رسیدگی گردد، اضافه کرد: در مصوبه شورا هفت محور برای تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در نظر گرفته شده بود که گزارش ارائه شده نیز حول این محورها یعنی قراردادها، استخدام ها، آگهی ها و موارد دیگری است.

وی در سرانجام اظهارکرد: ظاهرا دسترسی به اطلاعات برای اعضای این کمیته کارشناسی تحقیق و تفحص چندان آسان نبوده و از این بابت گلایه هایی داشتند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2395

به "ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از موسسه همشهری به شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید