ارسال 14 طرح گردشگری در شوش به اداره کل میراث فرهنگی

به گزارش مهسان بلاگ، سعید دیناروند در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی شهرستان شوش و حضور چهار فصل گردشگران داخلی و خارجی، یکی از مباحث جدی و مورد اهمیت بحث ایجاد و توسعه زیر ساخت های گردشگری با هدف اشتغالزایی و جذب گردشگران و همچنین ایجاد رفاه و رضایت در زمینه اسکان گردشگران است.

ارسال 14 طرح گردشگری در شوش به اداره کل میراث فرهنگی

وی اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی سرمایه گذاران شهری و روستایی اقدام گردیده تا با جذب سرمایه گذار رسالت خود را در این بخش انجام دهیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش توضیح داد: از ابتدای امسال تاکنون 14 طرح گردشگری که عمدتا در زمینه احداث مجتمع های گردشگری، هتل و رستوران سنتی هستند توسط اداره میراث فرهنگی آنالیز و به منظور اخذ موافقت اولیه به اداره کل ارسال گردیده است.

دیناروند ادامه داد: این طرح ها بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبارات و اشتغالزایی حدود 300 نفر خواهند داشت.

وی اطلاع داد: تاکنون چهار طرح با تسهیلاتی بالغ بر 50 میلیارد ریال و اشتغالزایی حدودا 100 نفر در استان مصوب و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند؛ از این مرحله به بعد سرمایه گذاران بایستی با جدیت تا مرحله وصول نتیجه پیگیری لازم را به عمل آورند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش در سرانجام تأکید کرد: از آنجایی که رسالت مهم سازمان میراث فرهنگی اشتغال و توسعه اقتصادی بوده این اداره بحث اشتغال را در اولویت کاری خود قرار داده و با اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذار در این مسیر همگام با سرمایه گذاران خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1806

به "ارسال 14 طرح گردشگری در شوش به اداره کل میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 14 طرح گردشگری در شوش به اداره کل میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید