استقلالی ها به دنبال 2 استادیوم برای برگزاری تمرینات

به گزارش مهسان بلاگ، مسئولان باشگاه استقلال در کوشش هستند تا زمین تمرینی جدید را برای تیم فوتبال این باشگاه فراهم نمایند.

استقلالی ها به دنبال 2 استادیوم برای برگزاری تمرینات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرینات استقلال مدتی است که در چمن مصنوعی یا سالن وزنه پیگیری می گردد. همین موضوع شایعاتی به وجود آورده است مبنی بر اینکه مسئولان صنایع دفاع به دلیل خاتمه قراردادشان با باشگاه استقلال، اجازه تمرین اعضای این تیم در زمین اصلی را نداده اند.

ظاهراً به دلیل بارندگی های اخیر تهران، تمرینات استقلال در زمین چمن برگزار نشده و قرار است آبی پوشان از امروز در چمن طبیعی تمرین نمایند. قرارداد این باشگاه با مجموعه صنایع دفاع تا 15 آذر ماه است و مسئولان استقلال در حال مذاکره با مسئولان دو استادیوم هستند تا تمرینات خود را به آنجا منتقل نمایند. هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال پیگیر تهیه زمین تمرینی جدید برای تیم است.

خبر دیگر اینکه، اصغر حاجیلو و مدیررسانه ای تیم فوتبال 28 آبان ماه برای قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، عازم کوالالامپور پایتخت مالزی خواهند شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2968

به "استقلالی ها به دنبال 2 استادیوم برای برگزاری تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها به دنبال 2 استادیوم برای برگزاری تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید