اعتراض ایران به انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و IPC

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در حالی هفته گذشته با کسب مدال برنز و سهمیه پارالمپیک به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (تایلند) انتها داد که مدعی قهرمانی در این رقابت ها بود اما به خاطر شکست برابر استرالیا نتوانست راهی فینال گردد.

اعتراض ایران به انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و IPC

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران در تایلند دو بار با استرالیا رقابت کردند و در هر دو بازی هم متحمل شکست شدند. بعد از ملاقات اول که در مرحه مقدماتی برگزار گردید، دو تیم در مرحله نیمه نهایی هم رو در روی هم قرار گرفتند.

این رقابت اما با حاشیه های زیادی برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران همراه بود که حتی منجر به اخراج یک بازیکن و پنج خطا شدن چهار نفر دیگر از ملی پوشان مان هم شد. در نهایت هم تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نتیجه این ملاقات را واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

این ملاقات و حواشی آن اما اعتراض اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران و مسئولان انجمن کشورمان را به دنبال داشته است. قرار است این اعتراض به صورت مکتوب و همراه با ارسال بخش هایی از فیلم بازی که بیانگر ناداوری های اجرا شده است، برای انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و همچنین کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) ارسال گردد.

مازیار میرعظیمی که در تایلند راهنمایی تیم ملی بسکتبال با ویلچر را بر عهده داشت در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: حواشی و ناداوری های بازی به حدی بود که بعد از انتها بازی رئیس کمیته داوران مسابقات به صورت رسمی از ما عذرخواهی کرد.

به گفته این مربی هفته آینده نشستی با حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد تا در خصوص چگونگی مطرح شدن اعتراض تصمیم گیری گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29417

به "اعتراض ایران به انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و IPC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض ایران به انجمن جهانی بسکتبال با ویلچر و IPC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید