اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی برای مقابله با موج جدید بارش ها

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از فردا یکشنبه (11 فروردین98) به کشور و احتمال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، آمادگی همه جانبه، امداد رسانی و ارائه خدمات از سوی دستگاه های خدمت رسان به آسیب دیدگان احتمالی مورد تاکید است.

اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی برای مقابله با موج جدید بارش ها

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره اقدامات پیشگیرانه در خصوص ورود سامانه بارشی جدید از فردا یکشنبه (11 فروردین98) به کشور گفت: سازمان مدیریت بحران کشور یک سازمان هماهنگ نماینده، سیاستگزار، هدایت نماینده و نظارت نماینده بر ایجاد آمادگی و مقابله در برابر انواع حوادث است.

نجار اضافه نمود: بر همین اساس از روسای کارگروه های 14 گانه عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور و استانداران سراسر کشور خواسته شده است تا با تدابیر پیشگیرانه و تشکیل جلسات ستاد بحران در دستگاه و استان های مربوطه نسبت به آمادگی حداکثری در برابر شرایط جوی حاکم بر کشور اقدام نمایند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونت های امنیتی و انتظامی، عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان اموراجتماعی وزارت کشور را از جمله کارگروه های مدیریت بحران دانست و اضافه نمود: وزارت خانه های جهاد کشاورزی، راه وشهرسازی، نفت، نیرو و ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از دیگر اعضای این کارگروه هستند.

معاون وزیر کشور همچنین از سازمان حفاظت محیط زیست، جمعیت هلال احمر، سازمان صداوسیما، اورژانس کشور و مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به عنوان دستگاه های عضو این کارگروه یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، نجار شرح داد: در این نامه از روسای کارگروه های تخصصی و همچنین استانداران خواسته شد تا به استناد شرح وظایف ابلاغی مراتب را به دستگاه های استانی و شهرستانی منعکس و گزارش اقدامات اجرا شده را به این سازمان ارسال نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7528

به "اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی برای مقابله با موج جدید بارش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آماده باش به دستگاه های اجرایی برای مقابله با موج جدید بارش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید