امدادرسانی اورژانسی به 25 بیمار با بالگرد در اصفهان

به گزارش مهسان بلاگ، غفور راستین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بالگرد اورژانس در مواقعی که با بیماران اورژانسی در وضعیت های اضطراری یا مکان هایی که امکان امدادرسانی با آمبولانس وجود ندارد، به کار می رود که در نیمه اول سال جاری ضرورت استفاده از بالگرد اورژانس برای 13 ماموریت به وجود آمده است.

امدادرسانی اورژانسی به 25 بیمار با بالگرد در اصفهان

وی بیان داشت: 13 ماموریت اضطراری شامل هفت ماموریت مربوط به حوادث رانندگی، انتقال مصدومین بدحال به بیمارستان و سه مورد انتقال زن باردار به بیمارستان بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از وجود یک پایگاه امداد هوایی در سطح استان اصفهان اطلاع داد و گفت: در مواقعی که محل حادثه در منطقه ای صعب العبور بوده و اعزام واحد امدادی زمینی مشکل است یا به سرعت بالا در امدادرسانی به آن حادثه احتیاج باشد، از بالگرد هوایی استفاده می گردد.

وی گفت: در هنگام امدادرسانی با بالگرد امدادی اورژانس، رعایت نکات ایمنی از سوی افراد حاضر در محل حادثه و نزدیکی فرود بالگرد بسیار حائز اهمیت است و مردم باید توجه داشته باشند که ضمن رعایت خونسردی خود، فاصله مطمئن را از بالگرد رعایت نموده و پس از فرود آن، برای همراهی پرسنل فوریت های پزشکی در رساندن آنها بر بالین بیمار اقدام نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2367

به "امدادرسانی اورژانسی به 25 بیمار با بالگرد در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی اورژانسی به 25 بیمار با بالگرد در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید