امکان تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم شد

به گزارش مهسان بلاگ، امیرمحمد فراهانی گفت: امکان تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم شده است.

امکان تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیرمحمد فراهانی با اشاره به مشکل تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی جهت تامین تجهیزات پزشکی و ارائه خدمت به بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر کشور در ساعت های محدودیت تردد شهری و بین شهری اظهار کرد: با توجه به اعلام محدودیت های تردد بین شهری در کشور تمامی شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی با مشکل رفت و آمد رو به رو بودند که طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور و همکاری بسیار خوب سردار ذوالفقاری معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور با این انجمن، کلیه شرکت ها مجاز به صدور تردد در کشور شدند.

وی اضافه کرد: تمامی شرکت های تجهیزات پزشکی تا انتها روز یکشنبه مورخ 9 آذر ماه فرصت دارند به سایت انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی مراجعه نموده و نسبت به ارسال مشخصات پرسنل خود که احتیاج به تردد بین شهری دارند اقدام کنند تا انجمن مکاتبات لازم را با وزارت کشور، استانداری و فرمانداری انجام دهد.

مدیر روابط عمومی انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور بیان نمود: تا به امروز 300 شرکت نسبت به ثبت مشخصات پرسنل خود در مورد تردد بین شهری اقدام کردند که امیدواریم باقی شرکت ها هرچه سریعتر نسبت به ثبت مشخصات پرسنل خود در سایت انجمن اقدام کنند و دستگاه های اجرایی و انتظامی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69653

به "امکان تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تردد پرسنل شرکت های تجهیزات پزشکی بدون محدودیت مکانی و زمانی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید