اگر تنهایی را دوست دارید، این فیلم&zwnjها را تماشا کنید

به گزارش مهسان بلاگ، زندگی مدرن و دشواری های آن، همه مردم جهان را درگیر پیچیدگی های خسته نماینده ای نموده است. یکی از آن ها ارتباط با افرادی است که تفاهمی با آن ها نداریم. بسیاری از آدم هایی که هر روز در خیابان، محل کار و وسایل نقلیه عمومی می بینیم، معمولا ارتباطی با ما برقرار نمی نمایند اما می توانیم تفاوت هایمان با آن ها را درک کنیم. گاهی این تفاوت ها، آن قدر بحرانی و پیچیده می گردد که آدم ها تصمیم می گیرند دیوار بزرگی پیرامون حریم زندگی خود بسازند. معمولا این حریم کوچک، افراد زیادی را درون خود جای نمی دهد.

اگر تنهایی را دوست دارید، این فیلم&zwnjها را تماشا کنید

اما باز هم رفتارهای متناقض و ناراحت نماینده ای وجود دارد که بسیاری از ما را آزرده می نماید. بنابراین تصمیم می گیریم با دوری از جنجال های احتمالی، حریم شخصی خودمان را داشته باشیم. گاهی هم تنهایی یک انتخاب نیست، یک تصمیم است. خیلی ها از تنهایی لذت می برند چون چون فرصتی را فراهم می نماید تا شناخت بهتری از شخصیت، روحیه و اصول زندگی خود به دست آورند. این حقیقتی است که بسیاری از سینماگران هم آن را درک نموده اند. فیلم های متعددی وجود دارد که درباره تنهایی انسان ساخته شده است. بنابراین اگر تنهایی را دوست دارید یا به تماشای انزوای انسان ها و رفتارهای آن ها علاقه مند هستید، این فیلم های سینمایی می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای شما باشند.

(رانندگی) Drive

نمره منتقدان: 92 از 100

راننده ها معمولا افرادی هستند که از هر فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با اطرافیانشان استفاده می نمایند. اما راننده فیلم رانندگی در اقلیتی قرار می گیرد که معمولا حرفی برای مطرح کردن ندارند. داستان فیلم درباره مرد جوانی است که صبح ها در نقش بدلکار راننده ها در فیلم های سینمایی کار می نماید و بعدازظهرها هم در یک گاراژ به مکانیکی مشغول است. اما آن چه سکوت او را مشکوک تر می نماید، مسئولیتی است که در ساعات پایانی شب برعهده می گیرد. او شب ها به سارقان یاری می نماید تا از محل جرم فرار نمایند. اما شرایط ویژه ای برای همکاری با آن ها دارد.

(127 ساعت) 127Hours

نمره منتقدان: 92 از 100

داستان واقعی انزوای انسان ها همواره جذابیت های ویژه ای دارد. این فیلم هم براساس داستان واقعی کوهنوردی آمریکایی ساخته شده است. آرون رالستون کوهنوردی بود که در جمع دوستان و بستگانش به سفرهای ناگهانی مشهور بود. در این فیلم هم او راهی یک سفر ناگهانی می گردد. هیچکس همراه آرون نیست و اطلاعی هم از سفر او ندارد. اما شرایط مثل همواره نیست و کوهنورد حرفه ای داستان، دچار حادثه ای می گردد که ممکن است زندگی او را نابود کند. در این فیلم جذاب، تماشا می کنیم که چگونه انسان می تواند در تنهایی تا آستانه مرگ پیش برود.

(مریخی) The Martian

نمره منتقدان: 91 از 100

ریدلی اسکات یکی از کارگردانان شناخته شده سینما است. او فیلم های مانند گلادیاتور، بلید رانر و مجموعه بیگانه را کارگردانی نموده و مریخی یکی از جدیدترین فیلم های اوست. فیلم داستان فضانوردی به نام مارک واتنی را روایت می نماید که در کره مریخ فعالیت های تحقیقاتی انجام می دهد. او باید به زمین بازگردد، بنابراین با همکاری دوستانش آماده بازگشت می گردد اما حادثه ای باعث می گردد او در مریخ بماند و همکارانش به زمین بازگردند. مارک که تنها مانده است، تصمیم می گیرد شرایط زندگی انسانی اش را در مریخ بازسازی کند.

(زندگی پای) Life of Pie

نمره منتقدان: 87 از 100

بسیاری از کارشناسان سینما اعتقاد دارند زندگی پای پیروز شده جهت جلوه های ویژه در سینما را تغییر دهد. این فیلم که در سال 2012 ساخته شد، 4 جایزه اسکار هم از آن خود کرد. داستان آن درباره خانواده ای هندی است که پس از ورشکستگی، مجبور می شوند حیوانات باغ وحشی که صاحب آن بودند را بفروشند. یک مشتری اهل کانادا، حیوانات آن ها را خریداری می نماید و این خانواده مجبور می شوند برای انتقال آن ها به کانادا، سوار بر کشتی راهی این کشور شوند. اما در طول جهت، طوفانی سهمگین رخ می دهد و همه اعضای خانواده پس از غرق شدن کشتی، جان خود را از دست می دهد. به جز یک نفر؛ پای. پسرک بیچاره در کنار یکی از ببرهای باغ وحش، سوار بر قایقی نجات در اقیانوس گرفتار است.

(مدفون) Buried

نمره منتقدان: 86 از 100

حضور آمریکایی ها در عراق همواره برای هالیوود سرگرم نماینده بوده است. مدفون داستان راننده ای آمریکایی اما غیرنظامی به نام پائول کانروی است که در عراق کار می نماید. او پس از حمله ناگهانی تروریست ها، به اشتباه توسط آن ها دستگیر می گردد. تروریست ها او را بی هوش می نمایند. آن ها تصور می نمایند راننده آمریکایی جان خود را از دست داده و او را دفن می نمایند. اما چند ساعت بعد، کانروی به هوش می آید و متوجه می گردد درون یک تابوت در زیر خاک گرفتار شده است. او تنها یک فندک و یک تلفن به همراه دارد.

(گمشده در ترجمه) Lost in Translation

نمره منتقدان: 95 از 100

این فیلم که درسال 2003 ساخته شد، یکی از بهترین فیلم های قرن 21 است. سوفیا کاپولا، فرزند فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور سینما، کارگردانی این فیلم را برعهده داشت و برنده جایزه بهترین فیلم نامه اسکار شد. داستان آن درباره باب هریس، بازیگر سرشناس و بازنشسته سینما است. او که از زندگی یکنواخت خسته شده، تصمیم می گیرد برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی به توکیو سفر کند. شارلوت هم از زندگی اش رضایت ندارد و با همسرش به توکیو سفر نموده است. باب و شارلوت در هتلی که در آن اقامت دارند، بایکدیگر آشنا می شوند.

(او) Her

نمره منتقدان: 94 از 100

واکین فینیکس که این روزها با فیلم جوکر جوایز را یکی پس از دیگری کسب می نماید، در سال 2013 ثابت نموده بود که توانایی های بی نظیری در سینما دارد. او در فیلم او یکی از بهترین هنرنمایی های خودش را به نمایش گذاشت اما در نهایت پیروز نشد جایزه ای را از آن خود کند. ماجرای فیلم در سال 2025 رخ می دهد. تئودور توامبلی، مردی درون گرا و منزوی است. او از زندگی اش رضایت زیادی ندارد چراکه در آستانه طلاق از همسرش کاترین قرار گرفته است. تئودور نرم افزاری هوشمند را خریداری می نماید که قرار است با او تعامل انسانی برقرار کند. تئودور آهسته آهسته به این نرم افزار وابسته می گردد و تنهایی اش تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70839

به "اگر تنهایی را دوست دارید، این فیلم&zwnjها را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر تنهایی را دوست دارید، این فیلم&zwnjها را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید