بخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد 2019، میرحسینی به مدال برنز رسید

به گزارش مهسان بلاگ، امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم ایران پیروز شد با غلبه بر رقبای خود عنوان قهرمانی بازی های یونیورسیاد 2019 را از آن خود کرد و ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران نیز برنز گرفت.

بخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد 2019، میرحسینی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرنگاران از ایتالیا، سی امین دوره بازی های یونیورسیاد 2019 با حضور بیش از 6000 ورزشکار از 127 کشور دنیا از روز 12 تیرماه در ناپل ایتالیا در حال برگزاری است.

امروز (پنجشنبه - 20 تیرماه) دیدارهای اوزان 74- کیلوگرم مردان و 62- و 73- کیلوگرم تکواندوی زنان انجام شد و امیرمحمد بخشی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی به عنوان هوگوپوشان ایرانی در این روز به رقابت پرداختند.

امیرمحمد بخشی هوگوپوش وزن 74- کیلوگرم ایران در اولین دیدار پیروز شد وجتوویسز از لهستان را در سرانجام راند دوم و با نتیجه 25 بر یک از پیش رو بردارد.

در دومین مبارزه، نماینده اندونزی به روی شیاپ چانگ حاضر نشد تا دست بخشی به تشان فرد پیروز بالا برود. وی سپس به مصاف جانگهون وون از کره جنوبی رفت و با نتیجه قاطع 20 بر 9 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر جولیو فریرا از پرتغال 9 بر 3 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بخشی در فینال نیز مقابل ویکتور آسپ نروژی 10 بر 3 به رجحان رسید و سومین طلای تکواندوی ایران در این مسابقات و پنجمین طلای کاروان ایران را بر گردن آویخت.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی نماینده وزن 73- کیلوگرم نیز در این روز پیروز به کسب مدال برنز شد.

میرحسینی ابتدا با نتیجه 7 بر 6 از سد مارینه از اتریش گذشت و در ادامه مقابل سسیلیا کاسترو از اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد.

میرحسینی در دیدار یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 14 بر 5 از سد تینگ هسیا از چین تایپه گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر دوهی یون از کره جنوبی 13 بر 5 باخت و به مدال برنز رسید.

در رقابت های وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی نیز پس از رجحان 19 بر 18 مقابل فیتریانا یوسف از اندونزی، در دیدار یک هشتم نهایی پس از تساوی 6-6 مقابل یولیا توروتینا از روسیه در راند طلایی شکست خورد تا از ادامه مسابقات کنار برود.

تاکنون آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی پیروز به کسب مدال طلا در این رویداد شدند. مهران برخورداری و زهرا شیدایی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

راهنمایی تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی است.

همچنین پیش از این نیز در بخش پومسه ملی پوشان پومسه ایران پیروز به کسب 5 مدال برنز در این رقابت ها شدند.

این مسابقات 2G می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12181

به "بخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد 2019، میرحسینی به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد 2019، میرحسینی به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید