بروتو کار درستی کرده که بازیکنان اصلی اش را به تهران نیاورده است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی ایتالیا کار حرفه ای و درستی انجام داده که بازیکنان اصلی خود را به تهران نیاورده است.

بروتو کار درستی کرده که بازیکنان اصلی اش را به تهران نیاورده است

ناصر شهنازی در مورد عملکرد تیم ملی ایران مقابل برزیل در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: کسب 7 امتیاز از تیم اول رنکینگ جهانی کار بسیار ارزنده ای بود که توسط بازیکنان ایران انجام شد. بزیل اگرچه در حال حاضر شرایطی بحرانی دارد اما سابقه ای طولانی در لیگ جهانی دارد و رکورددار قهرمانی است.

وی افزود: آنها در بازی دوم مقابل ایران در سالن آزادی نشان دادند که تجربه بالایی دارند و می توانند خود را از شرایط بحرانی خارج کنند. ما 4 بازی خانگی دیگر در تهران داریم و از این لحاظ شرایط بهتری نسبت به برزیل برای صعود به مرحله نهایی داریم.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: برزیل بازیکنان شاخص و تنوع تاکتیکی زیادی دارد. در بازی دوم، حملات این تیم از منطقه 4 باعث شد تا نفرات دفاع روی تور ایران در تشخیص مهاجم واقعی دچار مشکل شوند. استفاده برزیل از سرویس های سرعتی، دریافت اول ما را دچار مشکل کرد و سرعت را از خط حمله ما گرفت. موریلو اندرس، دریافت های خوبی برای تیم انجام داد و برونو رزنده نیز لوکاره لی و والاس دسوزا را به خوبی تغذیه کرد. بازیکنان ما از ست سوم، سرویس های بهتری زدند و با دفاع های انفرادی کنار آنتن از شهرام محمودی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجان پور به جریان بازی برگشتیم. برزیل برای پیروزی در این بازی از تمام تجربه خود استفاده کرد.

شهنازی به بازی آینده تیم ملی مقابل برزیل اشاره کرد و گفت: مائورو بروتو، سرمربی ایتالیا کار حرفه ای و درستی انجام داده که بازیکنان اصلی خود را به تهران نیاورده است. تیم او میزبان مرحله نهایی است و طبیعی است که از ستاره های خود استفاده نکند و به جوان ها میدان بدهد. از طرفی استفاده از بازیکنان ذخیره توسط ایتالیایی ها می تواند برگ برنده ایران باشد. ما به هیچ وجه نباید ایتالیا رادست کم بگیریم و باید به فکر کسب پیروزی و صعود به مرحله نهایی باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22973

به "بروتو کار درستی کرده که بازیکنان اصلی اش را به تهران نیاورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروتو کار درستی کرده که بازیکنان اصلی اش را به تهران نیاورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید