برگزاری مسابقه فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از برگزاری مسابقه طراحی پوستر و جلوه های بصری با موضوع فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران اطلاع داد.

برگزاری مسابقه فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران

عبدالرسول مستأجران در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در شاهین شهر، تعطیلی دانشگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا و ضرورت حفظ ارتباط علمی و فرهنگی دانشجویان با دانشگاه را یادآور شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر علاوه بر برگزاری کلاس های مجازی، به منظور فرهنگ سازی برای پیشگیری و مقابله با توسعه ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر نموده است.

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر به دلیل دارا بودن رشته های گرافیک، مهندسی کامپیوتر، امور فرهنگی و رسانه و برنامه ریزی فرهنگی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از ظرفیت بسیار مناسبی برای یاری به فرهنگ سازی بصری برخوردار است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر تأکید کرد: دانشجویان می توانند طرح های خود را با استفاده از نرم افزارهای مربوطه طراحی و به دانشگاه ارائه نمایند.

مستأجران اضافه نمود: آثار ارزشمند این مسابقه به منظور استفاده در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و شهرداری های استان اصفهان قرار خواهد گرفت تا به نام طراح اثر منتشر گردد.

وی بیان کرد: دانشجویان علاقه مند می توانند حداکثر تا بیستم فروردین ماه طرح های خود را به صورت مجازی به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شاهین شهر ارسال نمایند.

این مقام مسئول اضافه نمود: در خاتمه مسابقه به نفرات برتر جوایز ویژه اهدا و به تمامی طراحان شرکت نماینده در این مسابقه نیز از طرف دانشگاه گواهی ارائه اثر اهدا می گردد .

انتهای پیغام/4117/

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42540

به "برگزاری مسابقه فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید