تازه ترین وعده گرشاسبی به پرسپولیسی ها، 20 درصد قبل از بازی با الدحیل

به گزارش مهسان بلاگ، گرشاسبی در اردوی پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان به پرسپولیسی ها وعده داد که پیش از سفر به قطر برای بازی با الدحیل، 20 درصد از قراردادهای شان را پرداخت خواهد نمود.

تازه ترین وعده گرشاسبی به پرسپولیسی ها، 20 درصد قبل از بازی با الدحیل

به گزارش خبرنگاران / شایعه بی رحمانه ای است این که می گویند ستاره های پرسپولیس تهدید نموده اند که اگر تا نیم فصل حق و حقوق شان را نگیرند، می روند. البته که قراردادهایشان هم این اجازه را به آنها می دهد اما حتی اگر بروند، نیمه دوم فصل را کجا بازی خواهند کرد؟ آیا اصلا پیشنهادی دارند که به امید آن بروند و اگر دارند، مشتریان شان حاضرند تا نیم فصل به خاطر آنها منتظر بمانند؟ آنچه شنیده ایم، بیشتر به یک تهدید شبیه است برای اینکه بازیکنان و مربیان پرسپولیس زودتر به پول شان برسند. پرسپولیسی ها طلبکارند؛ هم بابت فصل پیش و هم این فصل. البته پاداش هایشان (بابت قهرمانی لیگ برتر و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) را دریافتد بالاخره اما آن چند درصدی که بابت قراردادهایشان طلبکار بودند، هنوز پرداخت نشده است. درست مثل قراردادهایش این فصل که باشگاه حتی یک ریال از آن را هم نداده. البته یک شایعه ای بود که می گفت منشا پیش از سفر به اهواز بخشی از پول قراردادش را گرفته که اگر واقعیت داشته باشد، باشگاه باید خود را برای یک چالش تازه آماده کند. چالش رویارویی با بازیکنانی که هر روز سراغ پول شان را می گیرند و هنوز پولی دست شان را نگرفته است. البته باشگاه به امید پول دریافت از حامی مالی مدام این هفته و آن هفته را وعده می داد و آخرین وعده اش هم برای یکشنبه بود اما تا امروز نتوانسته حتی یک ریال پرداختی داشته باشد. پس بجای پول، دوباره وعده داد. ماجرا از این قرار است که حمیدرضا گرشاسبی پنجشنبه شب به اردوی پرسپولیس رفت و در دیدار با اعضای تیم، به آنها وعده داد که پیش از سفر به قطر برای بازی با الدحیل، 20 درصد از قراردادهای شان را پرداخت خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 408

به "تازه ترین وعده گرشاسبی به پرسپولیسی ها، 20 درصد قبل از بازی با الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین وعده گرشاسبی به پرسپولیسی ها، 20 درصد قبل از بازی با الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید