ترابپور: استقلال حریف السد نیست، امیدمان به حوادث غیرفوتبالی است

به گزارش مهسان بلاگ، حسین ترابپور در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص دیدار برگشت استقلال و السد گفت: مشکل ما بازی برگشت با السد نیست، مشکل تیم های فوتبال ایران به خصوص استقلال در سیاستگذاری های کلان است. وقتی همه می دانند این باشگاه قرار است در سه جام حضور پیدا کند چرا در یارگیری آنقدر ضعیف عمل می گردد که تیم آسیب ببیند.

ترابپور: استقلال حریف السد نیست، امیدمان به حوادث غیرفوتبالی است

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: شما فکر می کنید اگر هدفگذاری مدیران سابق استقلال بلند مدت بود و بر همین اساس با بازیکنان مد نظر قرارداد می بستند و بازیکنان فصل گذشته حفظ می شدند آیا امکان داشت که در استادیوم آزادی به السد با این نتیجه ببازیم؟

وی اضافه نمود: آخرین مدیر خوب و توانمندی که در استقلال کار کرد فتح الله زاده بود و بعد از فتح الله زاده من مدیری که توانمندی حضور در این باشگاه داشته باشد را ندیدم. البته در خصوص فتحی شنیدم مدیر توانمندی است که دلسوزانه کار می نماید و برای همین امیدوارم بگذارند ایشان کارش را انجام دهد تا این تیم به روزهای خوب باز گردد.

ترابپور افزود: در خصوص بازی برگشت مقابل السد می گویم باید واقع بین باشیم و بگوییم تیم ما از نظر فوتبالی حریف السد نیست. البته برای پیروزی بر این تیم نا امید نیستیم اما پیروزی استقلال تنها با حوادث فوتبالی امکان پذیر است نه از روی منطق فوتبال. ما استقلالی هستیم و همه خواستار پیروزی این تیم، اما من دوست دارم همانقدر که استقلالی هستم واقع بین هم باشم.

مربی پیشین دروازه بانهای استقلال شرح داد: قطری ها هزینه کردند، بهترین بازیکنان ممکن را جذب نموده اند و مدیران خوبی هم دارند. مربی آنها بسیار باهوش است. او در استادیوم آزادی به خوبی استقلال را در نیمه اول بررسی کرد و در نیمه دوم از نقطه ضعف این تیم ضربه های نهایی اش را زد. برای بازی برگشت حتما اطلاعات بیشتر و بررسی کاملتری از این تیم دارد و ما بازی به مراتب سخت تری پیش رو داریم.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: در بازی رفت نگرانی من این بود که بیشتر از سه گل نخوریم و شکست ما سنگین تر از این نگردد و برای بازی برگشت هم نگرانی های زیادی دارم. امیدوارم نتیجه آبرومندانه ای رقم بخورد و اگر هم حذف شدیم به شکلی آبرومندانه این اتفاق بیفتد.

دروازه بان پیشین آبی ها ادامه داد: این که جام باشگاه های آسیا است، من با این تیم حتی نگران لیگ هم هستم. استقلال در لیگ هم مشکل خواهد داشت. هنوز به تیم های خوب و قدرتمند لیگ برخورد نکردیم و چند تا بازی معمولی پشت سر گذاشتیم اما در رده دهم جدول هستیم. تیم ما مشکل زیاد دارد و اگر شفر در تفکراتش تجدید نظر نکند قطعا در لیگ هم نتایج خوبی نخواهیم گرفت.

وی اضافه نمود: بازی استقلال و السد را که می دیدم شک نموده بودم آیا این خود شفر است که تیم را ارنج نموده و راهنمایی می نماید یا فرد دیگری. تصمیمات، تفکرات و تعویض های شفر در آن بازی کاملا اشتباه بود. تصمیمات اشتباه شفر هم به تصمیمات درست مربی السد یاری کرد.

ترابپور در ادامه بیان داشت: استقلال سالهاست که قهرمان لیگ برتر نگردیده و گرچه در این شش هفت ساله دو بار قهرمان حذفی گردیده، اما جام حذفی نمی تواند طرفدار استقلال را راضی کند. اگر قرار باشد در این فصل هم تیم قهرمان نگردد میلیون ها طرفدار استقلال واقعا آسیب می بینند. بهتر است مدیریت باشگاه یک هدفگذاری نموده و به طرفداران بگوید مثلا یک برنامه دو یا سه ساله برای قهرمانی دارد و در خاتمه این برنامه قهرمان می گردد. نه این که ابتدای هر فصل وعده قهرمانی بدهند و آخر همان فصل عذرخواهی نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1391

به "ترابپور: استقلال حریف السد نیست، امیدمان به حوادث غیرفوتبالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابپور: استقلال حریف السد نیست، امیدمان به حوادث غیرفوتبالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید