ترامپ اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گزارش های منتشرشده مبنی بر احتمال افزودن شدن نام چند کشور دیگر به فهرست ممنوعیت ورود به آمریکا را تأیید کرد.

ترامپ اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تأیید کرد که میخواهد اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع کند.

در روزهای اخیر رسانه ها گزارش داده بودند که ترامپ میخواهد فهرست موسوم به کشورهای ممنوع السفر به آمریکا را گسترش دهد.

ترامپ در مصاحبه ای که امروز در نشریه وال استریت ژورنال منتشر شده، این مسئله را تأیید نموده، اما از نام بردن از کشورهایی که احتمالا به این فهرست افزوده می شوند، خودداری نموده است.

ممنوع کردن ورود مسلمان ها به آمریکا یکی از شعارهای انتخاباتی ترامپ در جریان رقابت های سال 2016 بود. او در نخستین روزهای حضورش در کاخ سفید، با امضای فرمانی که به فرمان ممنوعیت ورود مسلمان ها معروف شد، اتباع چند کشور از جمله ایران را از ورود به آمریکا منع کرد.

نسخه تعدیل شده این فرمان، بعدا به تأیید دیوان عالی آمریکا هم رسید و اکنون اجرایی است. این نسخه اتباع ایران، لیبی، سوریه، سومالی و یمن را به صورت موقت و پناهجویان این کشورها را به صورت دائم از ورود به آمریکا منع نموده است.

ق

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33388

به "ترامپ اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ اتباع کشورهای بیشتری را از ورود به آمریکا منع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید