تیم منتخب موتور ریس ایران راهی مسابقات سوپرکاپ آسیا می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، برای اولین بار در تاریخ کشور تیم منتخب موتور ریـس ایران برای شرکت در مسابقات موتور ریس سوپرکاپ آسیا راهی کشور تایلند می گردد.

تیم منتخب موتور ریس ایران راهی مسابقات سوپرکاپ آسیا می گردد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مسابقات موتور ریس سوپر کاپ آسیا از روز یکشنبه 21 مهر ماه در شهر ناخون چویی تایلند برگزار خواهد شد و تیم منتخب موتور ریس کشورمان برای اولین بار در تاریخ مسابقات موتورسواری کشور در این مسابقه بین المللی حضور می یابد.

این تیم متشکل از مهدی جابری، سلمان عضایی، حمید محسنی و علی باصری، از نفرات برتر و آماده موتور ریس کشورمان می باشد که در کلاس R15 با سایر رقیبان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت.

مهران همتیان، رئیس بخش موتورسواری فدراسیون به عنوان سرپرست و سرمربی و سهند دلداده نیز به عنوان مدیر فنی، این تیم را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکر است یکی از اهداف اعزام تیم های موتور سواری و اتومبیلرانی به اینگونه مسابقات تحقق سیاست های فدراسیون و تعامل با سایر کشورها به منظور ارتقاء سطح کیفی ورزشکاران و ایجاد انگیزه و ترغیب ورزشکاران برای کسب تجربه و همچنین آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات بین المللی جدید است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21047

به "تیم منتخب موتور ریس ایران راهی مسابقات سوپرکاپ آسیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم منتخب موتور ریس ایران راهی مسابقات سوپرکاپ آسیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید