حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر، ادامه سریال بازار سیاه بلیت فروشی این بار در استادیوم آزادی

به گزارش مهسان بلاگ، درهای استادیوم آزادی قبل از ظهر امروز به روی هوادران پرسپولیس باز شد و نکته جالب بازار سیاه بلیت فروشی در اطراف استادیوم است.

حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر، ادامه سریال بازار سیاه بلیت فروشی این بار در استادیوم آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه شنبه) از ساعت 18:30 در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با توجه به استقبال شدید طرفداران پرسپولیس در فضای بیرونی استادیوم آزادی و خریداری شدن 9 هزار بلیت باقیمانده طبقه دوم در ساعت های اولیه صبح درهای استادیوم زودتر از موعد به روی تماشاگران باز شد.

درهای استادیوم از ساعت 11 صبح به روی هوادران باز شد و به دلیل ازدحام زیاد هوادران در صف های طولانی پشت گیت های ورودی وارد استادیوم می شوند.

بلیتی برای فروش در استادیوم آزادی باقی نمانده بود و این موضوع باعث شد بسیاری از تماشاگران اطراف استادیوم سرگردان و دنبال بلیت باشند. در این بین بازار سیاه بلیت فروشی هم در اطراف استادیوم آزادی وجود دارد و 300 یا 400 هزار تومان به تماشاگرانی که به دنبال بلیت هستند، پیشنهاد می گردد. این در حالی است که در چند روز پیش بلیت بازی پرسپولیس و السد در فضای مجازی به مبلغ های نجومی 4 و 5 میلیون تومان هم رسیده بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2331

به "حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر، ادامه سریال بازار سیاه بلیت فروشی این بار در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر، ادامه سریال بازار سیاه بلیت فروشی این بار در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید