خبرنگاران آمار استفاده از ماسک در استان همدان نزولی است

به گزارش مهسان بلاگ، همدان- خبرنگاران- مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان با اشاره به آمار نزولی 67 درصدی میزان استفاده از ماسک در استان، گفت: براساس آنالیز های اجرا شده، 33 درصد از مردم استان هنگام حضور در مراکز و اماکن خدماتی و عمومی از ماسک استفاده نمی نمایند.

خبرنگاران آمار استفاده از ماسک در استان همدان نزولی است

لیدا رفعتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: میزان استفاده از ماسک توسط خدمات مسافران(خدمات گیرندگان) وسائط نقلیه عمومی در استان به 70 درصد کاهش یافته است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان افزود: همچنین 71 درصد متصدیان و شاغلان مراکز و اماکن صنفی و صنعتی از ماسک برای محافظت از خود در برابر ویروس کرونا استفاده می نمایند که این رقم بسیار اندک و خطرآفرین است.

رفعتی میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نانوایی ها را 66 درصد عنوان و اعلام کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در پاساژها 68 درصد، مطب ها 71 درصد، مساجد و اماکن متبرکه 74 درصد، هتل ها و مراکز اقامتی 79 درصد است.

وی ادامه داد: همچنین 60 درصد مراجعان به آرامستان ها، 67 درصد رستوران ها، 69 درصد مراجعان به دفاتر پیشخوان، 70 درصد مراجعان به پایانه های برون شهری، 70 درصد مراجعه نمایندگان به دفاتر پلیس +10 شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می نمایند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان اضافه نمود: در یک هفته گذشته 97 واحد صنفی و صنعتی به مراجع قضایی معرفی و 15 واحد پلمب شدند.

وی همچنین از تعطیلی یک شهر بازی، یک کافه قهوه خانه، یک آکادمی، یک استخر سرپوشیده، تعطیلی یک مراسم فرهنگی، مذهبی ، اجتماعی و یک همایش اطلاع داد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81078

به "خبرنگاران آمار استفاده از ماسک در استان همدان نزولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار استفاده از ماسک در استان همدان نزولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید