خبرنگاران معاون استانداری یزد: مسوولان نسبت به مهار کرونا اهتمام دارند

به گزارش مهسان بلاگ، یزد- خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعبات ناشی از گسترش آن بر بخش بهداشت ، درمان و سایر فعالیت های مالی ، مسوولان استان در مهار این ویروس اهتمام جدی دارند.

خبرنگاران معاون استانداری یزد: مسوولان نسبت به مهار کرونا اهتمام دارند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محسن صادقیان در بازدید از اسقرار تونل ضد عفونی در فرودگاه یزد اضافه کرد: تصمیمات ستاد کرونا در پیشگیری از انتشار این ویروس از سوی دستگاه های اجرایی در حال اجرا است.

به گفته وی یکی از مبادی اصلی ورودی مسافران فرودگاه است و با توجه به تعداد افراد ورودی و خروجی، رعایت موارد بهداشتی برای ضدعفونی وسایل همراه آنها اهمیت زیادی دارد.

وی اظهارداشت: چندی قبل تونل یادشده در ورودی و خروجی فرودگاه نصب شد و یکی از مزایا، این است تجهیزاتی که برای ساخت آن استفاده شد ، توسط یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی طراحی و ساخته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اظهارداشت: با توجه به شرح مسوولان محلول مورد استفاده برای ضدعفونی در این تونل تاییدیه سازمان غذا و داروی کشور را دارد و این کار کمتر از یک دقیقه انجام می گردد.

به گفته صادقیان پس از آنالیز کیفیت کار از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، تونل یادشده در پایانه مسافربری و ایستگاه راه آهن نصب می گردد و یاری بسیاری در کنترل و مبارزه با انتشار ویروس کرونا خواهد داشت.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد شنبه شب گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز 641 نفر در استان مبتلا به این ویروس شدند که از این تعداد 52 مورد مربوط به 24 ساعت گذشته است .

ابراهیم سلمانی با بیان اینکه در این مدت 2 هزار و 84 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند، از جان باختن 61 نفر از مبتلایان به کرونا اطلاع داد که 2 نفر مربوط به شبانه روز گذشته است .

به گفته وی همچنین هزار و 170 (56 درصد) نفر از بیماران از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بهبود یافتند و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

تعداد بهبود یافتگان تا ساعت 14 دیروز (شنبه) نسبت به 24 ساعت گذشته قبل 2 درصد افزایش دارد.

سلمانی از از مردم استان خواست برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی خودداری نمایند و در خانه ها بمانن

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41005

به "خبرنگاران معاون استانداری یزد: مسوولان نسبت به مهار کرونا اهتمام دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استانداری یزد: مسوولان نسبت به مهار کرونا اهتمام دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید