خبرنگاران منچسترسیتی در آستانه جذب 2 مدافع مطرح

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - تیم فوتبال منچسترسیتی برای رفع ضعف های خط دفاعی خود در آستانه جذب 2 مدافع مطرح قرار گرفته است.

خبرنگاران منچسترسیتی در آستانه جذب 2 مدافع مطرح

منچسترسیتی فصل گذشته پیروز شد هر سه جام داخلی انگلیس (لیگ برتر، جام حذفی و اتحادیه) را سزاوارانه فتح کند.

هرچند این تیم در خط حمله آماری فوق العاده را برجای گذاشت، اما با وجود در اختیار داشتن مهره هایی چون امریک لاپورته، جان استونس و اوتامندی در خط دفاع با ضعف های آشکاری رو به رو بود.

اوج عملکرد ضعیف لاپورته و استونس در دیدار برابر تاتنهام در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که این مدافعان با اشتباهاتی وحشتناک، زحمات تیم خود را برباد داده تا سیتی از گردونه مسابقات حذف شود.

با توجه به اینکه سران سرمایه دار سیتی و پپ گواردیولا سرمربی این تیم در اندیشه فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند، این مهم را مربوط به برطرف کردن ضعف خط دفاعی خود می دانند.

در این راستا این تیم در آستانه جذب هری مگوایر مدافع باشگاه لسترسیتی و تیم ملی انگلیس و همچنین ژائو کانسلو مدافع تیم ملی پرتغال و یوونتوس قرار گرفته است.

مگ وایر یکی از بهترین مدافعان میانی اروپا محسوب می شود و کانسلو نیز در جناح راست خط دفاعی در امور تهاجمی و تدافعی تبحر خاصی دارد.

رسانه های انگلیسی بر این باور هستند که این 2 مدافع به زودی به عضویت سیتی در می آیند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11301

به "خبرنگاران منچسترسیتی در آستانه جذب 2 مدافع مطرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منچسترسیتی در آستانه جذب 2 مدافع مطرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید