خبرنگاران کرونا اماکن فرهنگی دماوند و فیروزکوه را تعطیل کرد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اظهار داشت که به دلیل موج جدید شیوع کرونا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی شهرستان های دماوند و فیروزکوه ممنوع شد.

خبرنگاران کرونا اماکن فرهنگی دماوند و فیروزکوه را تعطیل کرد

پرهام جانفشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران شرح داد: طرح خدمات سفر با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی، راهداری و اورژانس برای توریستان از 28 اسفند سال گذشته شروع شده و تا 15 فروردین سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد:سال جاری بازدید از اماکن موزه ای و کاخ موزه ای استان با استقبال بسیار زیاد توریستان همراه بوده است که در صورت استقبال مردم نیز احتمال افزایش ساعت بازدید برای عموم وجود خواهد داشت.

جانفشان در عین حال ادامه داد: به دلیل افزایش شیوع کرونا در دماوند و فیروزکوه اماکن اقامتی، تاریخی، تفریحی و توریستی در این 2 شهرستان شمال استان تعطیل است.

این مقام مسئول، با اشاره به تخفیف 50 درصدی برای اقامت مسافران، گفت: اماکن اقامتی در سطح تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز اقدام به پذیرش مسافران دارند.

وی اضافه نمود: مسافران می توانند هرگونه تخلف در اماکن اقامتی و پذیرایی را به وسیله شماره گویای خدمات سفر 09629 گزارش نمایند.

به گفته جانفشان، همچنین با همکاری ستاد توریستی و فرهنگی شهرداری برای نوروز تورهای یک روزه برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هزینه این تورها برای هر توریست بین 90 تا 180 هزار تومان است.

استان تهران با بیش از 130 هتل، هتل آپارتمان و بوتیک هتل، ظرفیت اقامت حدود 45 هزار مسافران را دارد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81675

به "خبرنگاران کرونا اماکن فرهنگی دماوند و فیروزکوه را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا اماکن فرهنگی دماوند و فیروزکوه را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید