خبرنگاران کرونا ویروس فعالیت دستفروشان را در زنجان تعطیل کرد

به گزارش مهسان بلاگ، زنجان - خبرنگاران - با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس فعالیت دستفروشان روزهای جمعه و دوشنبه بازار این شهر از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زنجان ممنوع و تعطیل اعلام شد.

خبرنگاران کرونا ویروس فعالیت دستفروشان را در زنجان تعطیل کرد

سرپرست شهرداری زنجان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا ویروس در کشورمان شرایط خاصی را ایجاد کرده است، گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده کمیته های متولی از جمله شهرداری نیز مکلف شده برای پیشگیری از بروز این نوع بیماری از فعالیت دستفروشان در محل بازار روز کوی فرهنگ در روزهای جمعه و دوشنبه ممانعت کند که این تعطیلی تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

غلامحسن احمدی اضافه کرد: بر این اساس اطلاع رسانی لازم به گروه های هدف و از جمله شهروندان انجام گرفته تا اقداماتی موثر در راستای پیشگیری از بروز این بیماری در سطح شهر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اغلب دستفروشان مکان های یاد شده از شهرهای دیگر به این شهر عزیمت می کنند، اضافه کرد: این اقدام می تواند در انتقال این بیماری بسیار موثر باشد، چرا که هم اکنون در استان های همجوار موارد مثبت این نوع ویروس گزارش شده است.

این مسؤول ادامه داد: شهرداری اقدامات اعلام شده از سوی کمیته مربوط به پیشگیری بیماری کرونا ویروس را از قبیل ضد عفونی کردن ترمینال، بازار، مصلی و حتی اتوبوس های شهری را مورد توجه قرار داده و این شرایط بصورت مستمر ادامه دارد.

وی گفت: در صورت شیوع این بیماری اقدامات و برخورد جدی تر با دستفروشان سطح شهر نیز انجام خواهد گرفت.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان 420 هزار نفر جمعیت و چهار منطقه شهرداری دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته گفت: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 248 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 26 نفر رسید.

شمار استان های درگیر با ویروس کرونا در کشور تا به امروز به 23 استان رسیده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37064

به "خبرنگاران کرونا ویروس فعالیت دستفروشان را در زنجان تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا ویروس فعالیت دستفروشان را در زنجان تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید