داورزنی: نسل فعلی تیم ملی بعد از المپیک قطعاً تغییر می نماید، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد

به گزارش مهسان بلاگ، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد، نسل فعلی تیم ملی والیبال ایران بعد از المپیک توکیو تغییر خواهد نمود.

داورزنی: نسل فعلی تیم ملی بعد از المپیک قطعاً تغییر می نماید، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در دومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی، گفت: برنامه های بیشتر مربیان دنیا تا سرانجام المپیک توکیوست و با توجه به اینکه نسل فعلی تیم ملی والیبال ایران بعد از المپیک توکیو قطعاً تغییر خواهد نمود و نسل جدید گزینه ای با شرایط دیگر احتیاج دارد، برنامه برای انتخاب سرمربی، سرانجام المپیک توکیو خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال با تأکید بر اینکه باید تصمیمی بگیریم که جوابگوی مردم باشیم و تیم ملی والیبال ایران نتایج قابل قبولی در المپیک کسب کند، گفت: در صورتی که کمیته فنی برای راهنمایی ملی پوشان کشورمان چند گزینه را انتخاب کند، با آنها وارد مذاکره مستقیم می شویم و براساس اولویت بندی معین شده با آنان گفت وگو خواهیم کرد.

داورزنی به نفرات مطرح شده از سوی فدراسیون و اعضای کمیته فنی در این نشست اشاره نمود و گفت: این مربیان از جمله مشاهیر والیبال دنیا هستند که امکان همکاری با تیم ملی والیبال ایران را دارند. البته مربیان دیگری نیز هستند که از آنان نامی برده نشده است، زیرا فعلاً امکان همکاری با والیبال ایران را ندارند.

وی با بیان اینکه شاید از نظر فدراسیون یک گزینه شرایط خوبی برای همکاری با تیم ایران داشته باشد، اما نظر نهایی را کمیته فنی می دهد، گفت: آنالیز های اولیه این افراد براساس محورهایی مانند ملیت و سن، تیم حال حاضر، سابقه مربیگری، سابقه بازیکنی، تجربیات، عناوین و افتخارات، سابقه کار با رده های پایه و آموزش محور بودن، اصول مربیگری، دانش فنی، مدیریت تیم و بازیکنان، تعامل با فدراسیون در مسائل اقتصادی، نحوه بکارگیری و استفاده از کادر فنی، شرایط زبان، مدیریت ذهنی و روانی و مهارت های ارتباطی با بازیکنان، مربیان و رسانه ها بوده است.

داورزنی توضیح داد: نکته مهم این اسامی، داشتن انگیزه بالا برای اثبات خود در دنیا است که نباید نادیده گرفته گردد. بنابراین با توجه به اینکه رأی نهایی در انتخاب سرمربی را کمیته فنی می دهد، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد.

دومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امروز (چهارشنبه) برگزار گردید.

ناصر میرفخرایی، سعید درخشنده، حسینعلی مهران پور، احمد لاهوتی، علی موذن، محمد وکیلی، دنیاگیر سیدعباسی، ابراهیم وطن پرست، جعفر هوتهم، محمود افشاردوست، بهنام محمودی، سعید رضایی، فرهاد شاهمیری، جمشید حمیدی و علی شاکری، اعضای شرکت کننده در دومین نشست کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی بودند.

در این نشست پنج سرمربی به عنوان گزینه های اولیه برای آنالیز بیشتر انتخاب شدند و مقرر شد تا زمانی که شرایط برای معرفی این افراد فراهم نشده است، به دلیل مسائل حقوقی و بین المللی، نام گزینه ها رسانه ای نگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61349

به "داورزنی: نسل فعلی تیم ملی بعد از المپیک قطعاً تغییر می نماید، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: نسل فعلی تیم ملی بعد از المپیک قطعاً تغییر می نماید، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید