دختران شایسته ایران قهرمان شدند، درستی و عباسپور در جمع بهترین ها

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات چهارشنبه گذشته با حضور تکواندوکار از کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند شروع شد که در نهایت عصر امروز با قهرمانی ایران و روسیه در دو بخش دختران و پسران به اتمام رسید. تیم ملی تکواندو کشورمان در بخش دختران توانست مقتدرانه با کسب 6مدال طلا، یک نقره و 818 امتیاز سکوی قهرمانی دنیا را فتح نموده و پسران نیز با یک مدال طلا، یک نقره، 4 برنز و 287 امتیاز نایب قهرمان دنیا شدند.

دختران شایسته ایران قهرمان شدند، درستی و عباسپور در جمع بهترین ها

دختران توانمند کشورمان توانستند مقتدرانه با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 818 امتیاز سکوی قهرمانی را پس بگیرند و برای سومین مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم تایلند با 2 مدال طلا، 2 نقره و 366 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره جنوبی با 3 نقره، یک برنز و 197 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم های ترکیه و آمریکا در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در گروه پسران نیز نمایندگان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 4 برنز و 287 امتیاز سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند؛ تیم روسیه با 4 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 649 امتیاز قهرمان شد و تیم اوکراین با 2 مدال طلا و 270 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم های تایلند و چین تایپه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در سرانجام این رقابت ها با اعلام کمیته برگزاری مسابقات، اعظم درستی به عنوان بهترین مربی دنیا انتخاب شد و ساناز عباس پور عنوان فنی ترین بازیکن را به نام خود ثبت کرد.

اسامی مدال آوران این رقابت ها:

طلا: زهرا زرین نعل - مبینا بخشی نژاد - مبینا نعمت زاده - ساناز عباس پور - پونه جعفرصالحی - پرنیا سلمانی - ابوالفضل عباسی

نقره: ستایش قهرمانی - امیرحسین نوروزی

برنز: پویان جعفرصالحی - امیرحسین متاجی - محمدمهدی طاهرخانی - امیرحسین ملکی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14244

به "دختران شایسته ایران قهرمان شدند، درستی و عباسپور در جمع بهترین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران شایسته ایران قهرمان شدند، درستی و عباسپور در جمع بهترین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید