در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر چه می گذرد؟

به گزارش مهسان بلاگ، هنرمندان در دومین روز جشنواره موسیقی فجر در سالن ها و سبک های مختلف برای علاقه مندان به اجرای موسیقی می پردازند.

در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر چه می گذرد؟

به گزارش خبرنگاران، در تاریخ 25 بهمن ماه‬ و در دومین روز‬ ‬ از برگزاری جشنواره موسیقی فجر ارکستر سازهای ملی ایران با خوانندگی علی اکبر قربانی به عنوان اولین برنامه روز دوم جشنواره در ساعت 30/ 18 عصر در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. همچنین انسامبل آتلاس در همین سالن در ساعت 30/ 21‬ از کشور دانمارک قطعاتی را برای علاقه مندان اجرا خواهد نمود.

تالار رودکی نیز در ساعات 30/ 18‬ و 30/ 21 به ترتیب میزبان اجراهای ارکستر زهی آرکو با رهبری ابراهیم لطفی و تکنوازی گیتار به نوازندگی سیمون آیوازیان و بابک ولی پور خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران نیز در همین ساعات به ترتیب میزبان قطعاتی در سبک های سنتی و کلاسیک از هنرستان موسیقی پسران و گروه نوبهار به سرپرستی بهاره فیاضی است.

ساعت 19 گروه موسیقی سایه ارغوان به سرپرستی محمدامین اکبرپور در ایوان شمس به اجرا خواهد پرداخت.

برج آزادی نیز در ساعت 19 اجراهایی از گروه اُبد با سرپرستی حمیدرضا کشورپژوه و کوارتت گیتار آمل به سرپرستی فرزاد زاهدی را برگزار می نماید.

همچنین دوتار و آواز تربت جام به نوازندگی مهدیس ابراهیمیان و مبین دُرپور، گروه انوار جام به سرپرستی محمدفاروق دُرپور و گروه هامون سیستان حبیب اله قادر آتشگر در سپهر سوره حوزه هنری در ساعت 19 به اجرا خواهند پرداخت.

دو گروه موسیقی پاپ نیز در برج میلاد در ساعات 30/ 18 و 30/ 21 میزبان شهاب مظفری و هفت خواهد بود.

سالن سیف الله داد در خانه سینما نیز فیلم هایی به نام های ممد نبودی از شهروز توکل، آقایان پرنده از رضا بهرامی نژاد و در انتهای یک روز کامل از مینا کشاورز و کامران حیدری در ساعت 30/16، همچنین اسکورپیو به کارگردانی فریده صارمی و امید هاشملو، فریاد رو به باد از عطا مهراد و سیاوش جمالی را به نمایش خواهد گذاشت.

سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر تا تاریخ 30 بهمن ماه برگزار می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5486

به "در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید