درِ شورای شهر بروجرد تخته شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در اقدامی اعتراضی و به دلیل اختلافات اعضای شورای شهر بروجرد، تعدادی از شهروندان بروجردی صبح امروز سه شنبه درِ ساختمان شورای شهر بروجرد را تخته کردند.

درِ شورای شهر بروجرد تخته شد

صبح امروز تعدادی از شهروندان بروجردی با حضور در درب ساختمان شورای شهر بروجرد، با جوشکاری و نصب بنر به علت عدم کارایی شورای شهر درب شورا تخته شد درِ آن را تخته کردند.

این در حالیست که پیش از این جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان در شورای اداری اشترینان در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری ها و اعضای شورای شهر باید شرایط فعلی کشور را ملاحظه نمایند، گفت: در شرایطی نیستیم که بخواهیم گروکشی کنیم، بخواهیم امتیازخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه گزارش هایی در مورد شورای شهر بروجرد رسیده است، با هیئت حل اختلاف هم صحبت کردم که با اعضای شورای شهر بروجرد اتمام حجت کند، توضیح داد: وقتی در مسئولیت قرار گرفتید باید منافع شخصی را نادیده بگیرید و به فکر پیشرفت شهر باشید، 4 نفر عضو شورای شهر یک طرف و سه نفر دیگر یک طرف هستند و یک نفر هم زمانی با این طرف است زمانی با آن طرف.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه برای عمران و آبادی شهر در این شورا باید تصمیم گیری گردد، اضافه نمود: به شورای حل اختلاف گفته ایم آنالیز کند موضوع را، اگر به نتیجه رسیدیم وجود یک شورا برای یک شهر مضر است، تردیدی نیست که باید منحل گردد و در این موضوع تردیدی نمی کنیم.

بدری با اشاره به اینکه اگر اعضای شورا می توانند باهم کار نمایند انجام بدهند، اگر نمی توانند و منافع شهر و منافع ملی را قربانی مسائل و اختلافات خود نمایند اینجا دیگر شورای حل اختلاف باید وارد گردد و این شورایی که نمی تواند مفید باشد را منحل کند.

وی یادآور شد: در شرایط فشار اقتصادی باید کارها را سریع پیش ببریم و با کمترین هزینه، در این شرایط شوراها و دهیاری ها باید یاری نمایند.

همچنین پیش از این نیز سید موسی خادمی استاندار لرستان، در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد در سخنانی خطاب به اعضای شورای شهر بروجرد، گفت: شورای شهر محل خدمت گذاری به مردم است و باید اعضای شورا قدر اعتماد مردم را بدانند.

وی با بیان اینکه لازمه رشد و پیشرفت در هر حوزه ای همدلی و همکاری است، مطرح کرد: شورای شهر محل ابراز اختلاف سلیقه و در نهایت اخذ تصمیم هماهنگ است و بدون یک دلی و هماهنگی نمی توانیم به اهداف عالی خود برسیم.

استاندار لرستان با تذکر این نکته، رفتار و گفتار اعضای شورای اسلامی شهر می تواند موجب ارتقای صندلی شهر در بین افکار عمومی گردد، گفت: شورای شهر محل خدمت گذاری است و باید قدر اعتماد مردم را بدانیم و اختلاف سلیقه ها را تبدیل به دسته بندی های مخل رشد و توسعه نکنیم.

خادمی با بیان اینکه بروجرد هم از نظر تاریخی و هم طبیعی و جغرافیایی از جمله بهترین و برجسته ترین شهرهای کشور است و بزرگان و فرزانگان فراوانی از این شهر در سطح کشور درخشیده اند، گفت: شورای شهر بروجرد باید از ظرفیت اعتماد عمومی استفاده کند و با دوری از حاشیه ها خدمت گذاری شایسته برای مردم خوب این شهر باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1311

به "درِ شورای شهر بروجرد تخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درِ شورای شهر بروجرد تخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید