در نظرسنجی AFC؛ دژاگه دوم شد، قدوس سوم

به گزارش مهسان بلاگ، اشکان دژاگه و سامان قدوس بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، در نظرسنجی انتخاب برترین بازیکن و بهترین گل دور گروهی مسابقات جام ملت های آسیا، به ترتیب در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

در نظرسنجی AFC؛ دژاگه دوم شد، قدوس سوم

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روزهای گذشته، درباره انتخاب بهترین گل و بهترین بازیکن مرحله گروهی مسابقات جام ملت های آسیا، نظرسنجی برگزار کرد که در هیچکدام از این دو، بازیکنان ایرانی صاحب اکثریت آرا نشدند.

در نظرسنجی انتخاب بهترین گل دور گروهی رقابت ها، گل نگوین کوانگ های به یمن با 462 هزار و 629 رأی، عنوان بهترین گل مرحله گروهی جام ملت های آسیا را از آنِ خود کرد و گل سامان قدوس به یمن، 134 هزار و 491 رأی کسب کرد و در صندلی سوم نهاده شد.

همچنین در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن مسابقات، نگوین کوانگ های با 601 هزار و 964 رأی به عنوان بهترین بازیکن دور گروهی رقابت ها از نگاه مخاطبان سایت AFC انتخاب شد. اشکان دژاگه در این نظرسنجی 462 هزار و 259 رأی کسب کرد و در رتبه دوم این نظرسنجی جای گرفت.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، از ساعت 19:30 فردا (پنجشنبه) در استادیوم محمد بن زاید ابوظبی به مصاف تیم ملی چین می رود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4794

به "در نظرسنجی AFC؛ دژاگه دوم شد، قدوس سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نظرسنجی AFC؛ دژاگه دوم شد، قدوس سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید