دیدار استقلال و پدیده نباید لغو شد، فدراسیون حرفه ای باشد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری پس از پیروزی پدیده مقابل نساجی اظهار کرد: بعد از هر بازی که به رختکن می رویم سرشکسته و مصدوم داریم و بازیکنانم از جان مایه می گذارند و پیش بینی می کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم.

دیدار استقلال و پدیده نباید لغو شد، فدراسیون حرفه ای باشد

وی اضافه کرد: بازی را کنترل کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم استرس داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم در ابتدا خوب کار کنیم. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به نکونام بابت چنین تیمی تبریک می گویم. نتیجه بازی نسبت به کیفیت تیم نساجی متفاوت بود.

سرمربی تیم پدیده در خصوص احتمال لغو بازی پدیده و استقلال گفت: صحبت هایی هست که این بازی را عقب بیاندازند اما توقع داریم که فدراسیون حرفه ای عمل کند و نگذارد به اقتدارش خدشه ای وارد گردد. نباید چون تیمی بزرگ با مشکل روبه رو شده و در بحران است، حقوق سایر تیم ها ضایع گردد.

گل محمدی تاکید نمود: اگر با استقلال بازی نکنیم، تنها تیمی هستیم که سه هفته بدون بازی خواهیم بود. لغو این بازی ظلم به پدیده است. اگر بخواهند عقب بیاندازند ظلم به پدیده است و اقتدار پدیده زیر سوال می رود.

وی در خصوص حمایت شرکت پدیده از این تیم گفت: مدیریت مجموعه پدیده خودش روز بازی با فولاد زنگ زد و گفت سر تمرین می آیند و حمایت می نمایند. خبری نشد، نمی دانم چرا آمدو چرا رفت و ادامه ندادند. گاهی اتفاقات عجیبی در مشهد رخ می دهد که مهم نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2569

به "دیدار استقلال و پدیده نباید لغو شد، فدراسیون حرفه ای باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار استقلال و پدیده نباید لغو شد، فدراسیون حرفه ای باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید