ملاقات روسای ستاد ارتش روسیه و آمریکا در سوئیس درباره مسائل استراتژیک

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه و همتای آمریکایی اش ممانعت از وقوع تنش بین دو کشور در جریان انجام عملیات نظامی در سوریه را آنالیز کردند.

ملاقات روسای ستاد ارتش روسیه و آمریکا در سوئیس درباره مسائل استراتژیک

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد، والری گراسیموف، رئیس ستاد نیروهای مسلح روسیه و مارک میلی، همتای آمریکایی اش در مذاکرات دوجانبه ای در شهر برن سوئیس درباره مسائل ثبات استراتژیک، اوضاع سوریه و مناطق دیگر و نیز اتخاذ تدابیری برای ممانعت از وقوع حوادث در جریان عملیات نظامی در سوریه به گفتگو پرداختند.

وزارت دفاع روسیه این ملاقات را سازنده توصیف کرد.

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه ای خاطرنشان کرد، گراسیموف و میلی پرونده سوریه، ثبات استراتژیک و دایره گسترده ای از مسائل استراتژیک و عملیاتی دیگر به خصوص افزایش کوشش برای ممانعت از درگیری، افزایش تفاهم و کاهش خطرات را آنالیز کردند.

طبق بیانیه آمریکا، مسؤولان نظامی بر اهمیت ایجاد ارتباطات دوره ای به منظور اجتناب از سوء تفاهمات و مشارکت در بالا بردن شفافیت در عملکرد تاکید کردند.

ملاقات گراسیموف و میلی بعد از انتصاب میلی در پست رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اکتبر گذشته اولین ملاقات بین آنهاست، آنها قبلا چندین تماس تلفنی داشته اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30329

به "ملاقات روسای ستاد ارتش روسیه و آمریکا در سوئیس درباره مسائل استراتژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات روسای ستاد ارتش روسیه و آمریکا در سوئیس درباره مسائل استراتژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید