رضایی: مربیان پارالمپیکی باید مورد تایید آیین نامه پارالمپیک باشند

به گزارش مهسان بلاگ، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درباره تغییرات در کادر فنی تیروکمان معلولان و این که اسامی اعلام شده مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک است یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ اسمی به ما معرفی نشده و در صورت اعلام تنها کسانی مورد تایید قرار می گیرند که مطابق با آیین نامه اجرایی کمیته ملی پارالمپیک باشند.

رضایی: مربیان پارالمپیکی باید مورد تایید آیین نامه پارالمپیک باشند

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند اگر بخواهند برای رشته های پارالمپیکی مربی انتخاب کنند این مربیان باید مورد تایید آیین نامه اجرایی کمیته ملی پارالمپیک باشد در غیر این صورت امکان عقد قرارداد با آن مربیان توسط کمیته ملی پارالمپیک وجود ندارد. البته اگر فدراسیون ها بخواهند در سطح مسابقات آسیایی و یا جهانی مربی معرفی کنند کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه دخالتی ندارد، اما برای رشته های پارالمپیکی باید طبق آیین نامه عمل کنند.

وی گفت: ما تنها با مربیانی قرارداد امضاء می کنیم و به آنها حقوق می دهیم که مورد تایید آیین نامه اجرایی کمیته ملی پارالمپیک باشند. این قرارداد از هفته آینده با مربیان بسته می شود و براساس دستورالعمل آیین نامه به آنها حقوق پرداخت می شود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک پیرامون این پرسش که آیا رییس فدراسیون تیروکمان اسامی کادر فنی جدید را به کمیته ملی پارالمپیک معرفی کرده است یا خیر؟ شرح داد: هنوز هیچ اسمی از سوی فدراسیون تیروکمان به کمیته ملی پارالمپیک اعلام نشده و ما نمی دانیم مربیان اعلام شده مورد تایید آیین نامه اجرایی کمیته ملی پارالمپیک است یا خیر؟

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که تا به الان کدام یک از مربیان پارالمپیکی طبق آیین نامه مورد تایید قرار گرفتند، بیان کرد: دوومیدانی، والیبال، جودو، فوتبال هفت نفره و تکواندو جزء مربیانی هستند که مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک بودند و به آنها حقوق پرداخت شده است.

رضایی همچنین پیرامون این پرسش که آیا انتخاب رییس انجمن نیز توسط کمیته ملی پارالمپیک انجام می شود، گفت: انتخاب رییس انجمن بستگی به نظر فدراسیون مربوطه دارد و در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک ورود پیدا نمی کند. ما همیشه به فدراسیون هایی که رشته های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند تاکید می کنیم که قبل از انتخاب مربیان آیین نامه اجرایی کمیته ملی پارالمپیک را مطالعه و سپس اقدام به معرفی کادر فنی خود کنند. ما اگر مربی مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک نباشد حقوقی پرداخت نمی کنیم.

وی اضافه کرد: مربیان مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک باید حداقل 5 سال فعالیت در رشته های پارالمپیکی را داشته باشند، مدرک تحصیلی آنها لیسانس و یا مدال آور آن رشته و دارای مدرک بین المللی باشد. همچنین به قوانین و مقررات آن رشته شناخت کافی و مسلط به زبان انگلیسی باشد. اگر مربی این حداقل ها را نداشته باشد امکان عقد قرارداد و پرداخت حقوق به او وجود ندارد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در پایان همچنین درباره مجید کهتری گفت: وی یکی از سرمایه های خوب ما در رشته تیروکمان است و اعتماد کافی به اما داریم. بدون شک از تجربیات وی در جای دیگری بهره خواهیم گرفت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21180

به "رضایی: مربیان پارالمپیکی باید مورد تایید آیین نامه پارالمپیک باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مربیان پارالمپیکی باید مورد تایید آیین نامه پارالمپیک باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید