رضا یزدانی به یک وزن پایین تر آمد، بازگشت به کشتی پس از 2 سال دوری

به گزارش مهسان بلاگ، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای دنیا در حالی امروز(چهارشنبه) پس از 2 سال دوری از میادین به روی تشک می رود که در یک وزن پایین تر وزن کشی نموده است.

رضا یزدانی به یک وزن پایین تر آمد، بازگشت به کشتی پس از 2 سال دوری

به گزارش خبرنگاران، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای دنیا و چهره شاخص کشتی ایران که بعد از رقابت های المپیک به علت عمل جراحی 2 سال است به روی تشک نرفته، قرار است بعدازظهر امروز(چهارشنبه) برای یکی از تیم های مازندران در لیگ برتر به روی تشک برود.

یزدانی که نسبت به دو دعوت کادر فنی تیم ملی برای حضور در تورنمنت های روسیه و بلاروس بی تفاوت بوده و بدون ذکر دلیل آن ها را رد نموده، در حالی امروز به روی تشک می رود که از وزن 97 کیلوگرم به یک وزن پایین تر آمده و دقایقی پیش در وزن 92 کیلوگرم و با 2 کیلو ارفاق وزن به روی باسکول رفته است.

به گزارش خبرنگاران، یزدانی پس از غیبت در مرحله نخست انتخابی تیم ملی، از حضور در مرحله نهایی انتخابی نیز بازماند و در حالیکه خواهان حضور در بازی های آسیایی اندونزی بود، این درخواست با مخالفت شورا و کادر فنی تیم ملی روبرو شد.

یزدانی امروز مبارزه خود را در بهشهر استان مازندران در چارچوب لیگ برتر کشتی برگزار خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1072

به "رضا یزدانی به یک وزن پایین تر آمد، بازگشت به کشتی پس از 2 سال دوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا یزدانی به یک وزن پایین تر آمد، بازگشت به کشتی پس از 2 سال دوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید