رندر اپل واچ سری 8 از تغییر جزئی بلندگو خبر می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، هنگامی که اپل واچ سری 7 در سپتامبر (شهریور ماه) سال جاری رونمایی شد، بسیاری از کارشناسان با تماشا قابلیت های متنوع این گجت پوشیدنی شگفت زده شدند. از این گذشته چندین رندری که آن ها قبل از معرفی رسمی اپل واچ سری 7 منتشر کردند، نسخه ای از ساعت هوشمند اپل را با لبه های صاف شبیه به طراحی آیفون 12 سال 2020 نشان می داد. در حالی که اپل مقدار صفحه نمایش این ساعت هوشمند را به 41 و 45 میلی متر افزایش داد، اما زبان طراحی این ساعت هوشمند را با تغییر خاصی روبه رو نکرد. اکنون رندر سری تازه ساعت های هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 8 منتشر شده که به آنالیز آن می پردازیم.

رندر اپل واچ سری 8 از تغییر جزئی بلندگو خبر می دهد

رندر اپل واچ سری 8 یک تغییر جزئی را در بخش بلندگوی این گجت پوشیدنی نشان می دهد

شایعه های زیادی درباره اپل واچ سری 8 در فضای مجازی دست به دست می شود که تعدادی از آن ها به وسیله اپل رده است. اما افشاگران رندر را از اپل واچ سری 8 منتشر نموده اند که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر سال آینده از آن رونمایی خواهد شد. بر اساس رندر منتشر شده به وسیله LeaksApplePro، تنها تغییری که در اپل واچ سری 8 ایجاد شده مربوط به بخش بلندگوی این گجت پوشیدنی است.

در این تصاویر واضح است که بلندگوی دراز در بدنه ساعت به دو بلندگوی کوچک تر موازی شکل تغییر پیدا می نماید. ماه گذشته راس یانگ، یکی از کارشناسان داخلی صنعت نمایشگر ساعت های هوشمند بیان کرد که ممکن است در سال 2022 علاوه بر سه مدل مختلف اپل واچ، شاهد نمایشگرهای بزرگ تری در این ساعت های هوشمند باشیم.

بر اساس رندر منتشر شده، اپل واچ سری 8 لبه های گرد و منحنی شکلی دارد. بنابراین کسانی که از طراحی لبه های صاف اپل واچ سری 8 حرف می زنند، ممکن است اشتباه نموده باشند. اگرچه هنوز خیلی زود است که بخواهیم با اطمینان کامل درباره این مسائل بحث کنیم. در میان قابلیت های نو این گجت پوشیدنی ما می توانیم منتظر اسکنر دمای بدن، سنسور باروری و بهبود ECG و حسگرهای ردیابی خواب در این ساعت باشیم.

طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی یک سنسور سنجش قند خون است که می تواند به میلیون ها دیابتی وابسته به انسولین یاری کند تا از روشی غیر از خون گیری برای آزمایش قند خون خود استفاده نمایند. این یک آزمایش دردناک و پرهزینه است که باید قبل از خوردن غذا انجام شود تا فرد دیابتی بداند چه مقدار انسولین را باید تزریق کند.

در حال حاضر، بیماران دیابتی باید یک قطره از خون خود را روی نوار آزمایش دستگاه گلوکومتر بریزند تا دستگاه مقدار گلوکز خون آن ها را اعلام کند. سنسور مقدار گیری دقیق قند خون بدون احتیاج به خون گیری یا پرداخت هزینه برای نوار تست یک بار مصرف، قابلیتی است که اگر در اپل واچ سری 8 وجود داشته باشد می تواند محبوبیت این ساعت هوشمند را دو چندان کند. بعلاوه گفته می شود که سامسونگ هم در حال کار روی یک سنسور مقدار گیری قند خون برای سری ساعت های هوشمند خود است.

اپل واچ محبوب ترین ساعت در دنیا است

اپل واچ پس از عرضه اولین نسخه از ساعت هوشمند خود در سال 2014 به محبوب ترین ساعت در دنیا تبدیل شد. این غول فناوری آمریکایی با فراوری سری ساعت های هوشمند خود، توانست ساعت سازان مشهور را نظیر شرکت رولکس، کاسیو و تایمکس را کنار بزند و خود را یکه تاز عرصه ساعت در سراسر دنیا قرار دهد. اپل واچ به علت ویژگی های مرتبط با سلامتی که جان بسیاری از انسان ها را نجات داده نیز معروفیت یافته است. یکی از آن قابلیت های منحصر به فرد این ساعت هوشمند، کنترل ضربان قلب است که بسیاری از کاربران از آن بهره می برند.

علاوه بر سنسور کنترل ضربان قلب، ویژگی تشخیص سقوط هم با تماس با خدمات اورژانس و مخاطبین، هنگامی که ساعت هوشمند تشخیص دهد که کاربر در حال سقوط است و به درخواست ها پاسخ نمی دهد، از مرگ نابهنگام جلوگیری می نماید و اطلاعات محل حادثه را به مخاطبین خاص آن ها ارسال می نماید.

نوترین سری اپل واچ یعنی اپل واچ سری 7 هم از قابلیت های کاربردی خوبی برخوردار است. تغییراتی که اپل در اپل واچ پدید آورده است بیشتر در راستای یکپارچه کردن آن با زبان طراحی گوشی های آیفون و آیپد است. یعنی اندکی تخت تر و در عین حال زیباتر هم شده است.

همچون نسل قبل، اپل واچ سری 7 هم در دو مدل فراوری شده است؛ اما این بار با مقدار های 41 و 45 میلی تری. این در حالی است که نسل گذشته به ترتیب مقدار های 40 و 44 میلی متری داشتند. بنابراین کاربران اکنون فضای بیشتری برای کار با ساعت های نو خواهند داشت. بیشترین تغییری که اپل در این ساعت نو خود پدید آورده است به خود کیس برمی شود.

اپل واچ سری 7 از نمایشگر بزرگ تری بهره می برد و از یک صفحه کلید کامل QWERTY به نام QuickPath پشتیبانی می نماید. این دستگاه بعلاوه تعداد تنفس کاربر را در هنگام خواب مقدار گیری می نماید و طبق گفته اپل 33 درصد سریع تر از نسل قبلی شارژ می شود. شارژ 45 دقیقه ای باتری اپل واچ سری 7 را از 0 به 45 درصد می رساند. باید صبر کرد و دید که در شهریور سال آینده اپل واچ سری 8 با چه طراحی و قابلیت های نو و کاربردی دیگری وارد بازار دنیای گجت های پوشیدنی خواهد شد.

منبع: Phonearena

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100745

به "رندر اپل واچ سری 8 از تغییر جزئی بلندگو خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر اپل واچ سری 8 از تغییر جزئی بلندگو خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید