سری A، پیروزی دیرهنگام ناپولی در خانه جنوا، تقسیم امتیازات میان ساسولو و سامپدوریا

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال ناپولی در دومین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مقابل میزبانش به رجحان رسید.

سری A، پیروزی دیرهنگام ناپولی در خانه جنوا، تقسیم امتیازات میان ساسولو و سامپدوریا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های شب دوم از هفته دوم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال جنوا پذیرای ناپولی بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمانش واگذار کرد.

ناپولی با گلزنی فابیان رویس در دقیقه 39 پیش افتاد اما گل دقیقه 69 آندره آ کامبیاسو جنوا را به بازی برگرداند.با این حال 4 دقیقه به انتها وقت های معمول مسابقه مانده بود که آندره آ پتانیا گل دوم ناپولی را به ثمر رساند تا این تیم با کسب دومین برد متوالی اش 6 امتیازی گردد و به رده سوم جدول صعود کند. جنوا هم که هنوز پیروز به کسب اولین امتیازش نشده است به رده نوزدهم سقوط کرد.

در بازی دیگر که میان تیم های ساسولو و سامپدوریا و به میزبان ساسولو برگزار گردیده بود، کوشش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و در نهایت مسابقه بدون عبور توپ از خط دروازه ها به انتها رسید.

پرونده دیدارهای هفته دوم سری A با دو بازی همزمان دیگر که از ساعت 23:15 به وقت تهران شروع می شوند، بسته خواهد شد که در یکی از این بازی ها تیم رم میهمان سالرنیتانا است و در بازی دیگر میلان از کالیاری پذیرایی می نماید.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94763

به "سری A، پیروزی دیرهنگام ناپولی در خانه جنوا، تقسیم امتیازات میان ساسولو و سامپدوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، پیروزی دیرهنگام ناپولی در خانه جنوا، تقسیم امتیازات میان ساسولو و سامپدوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید