شیخ ویسی: به خاطر مسائل روحی چند هفته بازی نکردم، حرف هایی که در مورد فروزان زدند درست نیست

به گزارش مهسان بلاگ، وحید شیخ ویسی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که غیبت چند هفته ای اش در ترکیب این تیم به دلیل مسائل روحی بوده است.

شیخ ویسی: به خاطر مسائل روحی چند هفته بازی نکردم، حرف هایی که در مورد فروزان زدند درست نیست

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به برد تیمش برابر تراکتورسازی در تبریز گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به برد مهمی رسیدیم. چند روز قبل از این بازی آقای فرکی با بازیکنان صحبت کرد و حتی گفت که اگر بازیکنی فکر می کند مقابل تراکتورسازی قرار است مساوی کنیم به تبریز نیاید. هدف ما فقط برد بود و روی تاکتیک دفاع - ضدحمله توانستیم به هدف مان برسیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان درباره اتفاقات رخ داده برای محسن فروزان و شایعاتی که پیرامون دروازه بان تراکتورسازی ایجاد شده است، تأکید کرد: هر بازیکنی ممکن است در زمین اشتباه کند و من معتقدم صحبت هایی که برخی در مورد فروزان مطرح کردند، درست نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا چند هفته نیمکت نشین شده بود، گفت: من به خاطر مسائل روحی چند هفته بازی نکردم. در این مورد با آقای فرکی صحبت کردم و نیاز به استراحت و تمرکز بیشتر داشتم. حتی با روانشناس هم صحبت کردم و خوشبختانه بعد از چند هفته شرایطم بهتر شد و برای پیکان بازی کردم.

شیخ ویسی در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد چه برنامه ای دارد، گفت: هنوز چهار بازی دیگر به انتها فصل باقی مانده است و تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8429

به "شیخ ویسی: به خاطر مسائل روحی چند هفته بازی نکردم، حرف هایی که در مورد فروزان زدند درست نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ ویسی: به خاطر مسائل روحی چند هفته بازی نکردم، حرف هایی که در مورد فروزان زدند درست نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید