شی ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!

به گزارش مهسان بلاگ، کسانی که می گویند زمین گرد نیست در تازه ترین اظهارنظر به عنوان تئوری پردازان توطئه اعلام کردند که شیء ناشناس دیگری غیر از زمین باعث خسوف اخیر در دنیا شده است.

شی ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!

به گزارش خبرنگاران، کاربری با انتشار یک پست در انجمنزمین مسطح است، ادعا کرد سایه زمین نبوده است که بین خورشید و ماه قرارگرفته، بلکه سایه یک شیء دیگری در مدار نزدیک به خورشید باعث وقوع خسوف شده است.

طبق این نظر این شیء گریزان قمر خورشید است که سالی دوبار خسوف ایجاد می نماید و به گفته این افراد زمین هیچ نقشی در ماه گرفتگی ندارد.

در این پست تأکید شده است که قرمز شدن ماه در خسوف به دلیل منقطع شدن جریان نور توسط این شیء است که نهایتاً می تواند سالی سه بار رخ دهد.

به گفته انجمن موسوم به The Flat Earth Society شی ء مذکور به دلیل نزدیک بودن به خورشید توسط ما انسان ها دیده نمی گردد.بر این اساس اجرام آسمانی در طول روز به دلیل نزدیک بودن به خورشید و نور شدید خورشید توسط انسان قابل درک نیست.

انجمن افراطی مذکور تا به آنجا پیش رفته که معتقد است این شی ء آسمانی می تواند اجرام آسمانی مانند عطارد، ناهید یا حتی یک سیارک باشد!

لازم به ذکر است خسوف کامل بعدی 26 ماه می 2021 رخ خواهد داد.

5656

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4844

به "شی ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شی ء دیگری غیر از زمین باعث خسوف شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید