ضررورت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در کنار صنایع ماهشهر

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر بهداشت گفت: در همه نقاط استان خوزستان پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث هستند اما به دلیل عقب افتادگی مزمنی که وجود دارد طبیعی است که کارها کمتر به چشم بیاید.

ضررورت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در کنار صنایع ماهشهر

به گزارش خبرنگاران، دکتر حسن هاشمی در حاشیه افتتاح ساختمان های جدید دو بیمارستان ابوذر و طالقانی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز در سطح ملی و با استانداردهای بین المللی احداث گردیده است که پس از سال ها کوشش امروز افتتاح شد.

وی اضافه نمود: با توجه به صنایعی که در خوزستان وجود دارد احداث بیمارستان سوانح سوختگی مورد احتیاج بود. احداث دومین بیمارستان سوانح و سوختگی خوزستان نیز با یاری بخش خصوصی در ماهشهر مورد احتیاج است.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به بیمارستان ابوذر توضیح داد: کمتر بیمارستانی مانند بیمارستان ابوذر در جهان مشاهده گردیده است و مشابه آن در ایران وجود ندارد که این بیمارستان نیز حاصل کوشش همکاران ما در بنیاد مستضعفان است.

هاشمی با بیان اینکه بیمارستان قدیمی ابوذر یکی از فرسوده ترین بیمارستان های اهواز بود، گفت: این بیمارستان جدید با همکاری بنیاد مستضعفان احداث شد. همچنین وزارت نفت در احداث بیمارستان جدید سوانح و سوختگی یاری کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به استان خوزستان، توضیح داد: در این سفر بیش از 50 پروژه را افتتاح کردیم. تقریبا در همه نقاط استان خوزستان پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث هستند اما به دلیل عقب افتادگی مزمنی که وجود دارد طبیعی است که کارها کمتر به چشم بیاید.

وزیر بهداشت گفت: بنیاد مستضعفان کارهای باارزشی را در آبادان و خرمشهر شروع نموده است. همچنین کاری در شهرستان دزفول در دست دارند. در مجموع حدود 400 میلیارد تومان پروژه در خوزستان دارند.

هاشمی اعلام کرد: در سراسر کشور پروژه های مشترکی با بنیاد مستضعفان داریم که امیدواریم تعداد پروژه ها بیشتر گردد زیرا یکی از مواردی که موجب آرامش مردم می گردد بحث امنیت روحی است که در سایه گسترش خدمات و پشتیبانی بیمه ها است.

وی در خصوص کمبود دستگاه های پرتودرمانی در خوزستان، گفت: حدود 26 دستگاه پرتودرمانی به مناقصه گذاشته گردیده است که برای 19 دستگاه از این تعداد قرارداد منعقد کردیم که اولین دستگاه ها را به خوزستان می دهیم.

وزیر بهداشت اضافه نمود: بیمارستان شفا اهواز نیز تخلیه و تخریب گردیده است و ستاد اجرایی فرمان امام از طریق فایناس تهعد نموده که این بیمارستان را احداث کند. این بیمارستان یکی از مجهزترین مراکز سرطان در کشور خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1837

به "ضررورت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در کنار صنایع ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضررورت احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در کنار صنایع ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید