فال ابجد امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402؛ کمی اهل ریسک کردن باشید!

به گزارش مهسان بلاگ، فال ابجد امروز چهار شنبه 16 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402؛ کمی اهل ریسک کردن باشید!

خبرنگاران | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 16 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ د ج

تخیلات شما امروز بیشتر از اینکه منبع الهام وخلاقیت بشوند و بیشتر از اینکه سازنده باشند مخرب هستند و تفکرات احمقانه تان شاید فقط به وسیله خودتان پذیرفته بشوند! براساس هر هوا و هوسی که به ذهنتان می آید عمل نکنید و اول به نتایج کارتان فکر کنید؟!

اردیبهشت: د ب آ

اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می گذرد اولین قدم را برداشته اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل برطرف بگردد. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آن ها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی ای که برای حل کردن مسائل بلند مدت استفاده می گردد، بیشترین فایده را خواهد داشت.

خرداد: آ ب ج

در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی طاقت و یا حتی مستأصل می نماید که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می گردد ناامیدی شما نیز بیشتر بگردد. اما تصمیم نگیرید که کار های جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگر دیدگاه های شما از رده خارج شده اند، علت خوبی به دست شما می دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

تیر: ج آ د

درحالیکه وسوسه شده اید و فکر های نادرستی می کنید، احساس می کنید که ضروری است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بگردد. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، شکیبا بودن می تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

مرداد: ب آ آ

زمانی که شما بی صبرانه می خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می شنوید که دیگران در خصوص حمایت کردن از شما حرف می زنند ممکن است ناخود مطلع گفته های آن ها را تحریف کنید. اگر شما از عمق پیغام هایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آن ها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

شهریور: آ ب آ

شما باور می کنید که توجه تحلیلی از هرچیز دیگری مهم تر است! اگرچه روشن و واضح بودن ذهنتان بهتان یاری می نماید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید؛ عقلانیت زیاد هم می تواند باعث گردد که به بینش و ادراک خود مطمئن شوید.

مهر: ب ج د

شاید شما واقعاً باور نموده باشید که روش بهتری برای انجام دادن کارهایتان دارید، در حالیکه فقط کار ها را خرابتر می کنید. امروز کمی خویشتنداری (فقط کمی!)، باعث موفقیت شما خواهد شد؛ به شرط اینکه کمی اهل ریسک کردن نیز باشید.

آبان: د ب د

اگرچه شما عادت ندارید از زیر بار مسئولیت هایتان فرار کنید، ولی امروز وسوسه می شوید که این کار را بکنید! به خاطر تمام امکانات هیجان انگیزی که دیگران دارند، بیش از مقدار خود را عصبانی نکنید؛ همواره ضرب المثل مرغ همسایه غاز است را به خاطر داشته باشید!

آذر: ب ب ب

شما می توانید در یک لحظه خیلی پرتحرک شوید و لحظه بعد انقدر آرام می شوید که دلتان می خواهد به خانه رفته و همه چیز را فراموش کنید. متأسفانه بی تحرکی و سستی روشی عاقلانه و منطقی نیست! پس تصمیم خود را بگیرید و بعد تا جایی که می توانید آن تصمیم را پیگیری کنید.

دی:ج ب آ

مطمئن شوید که خشم بروز داده نشده شما را به سمت انجام دادن کار های خطرناک سوق نمی دهد. قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، دلایل خود را آنالیز کنید. کمی آینده نگری داشتن شما را از پشیمانی فردا نجات می دهد.

بهمن: د د د

حتی گر افرادی دور و برتان هستند که در مسائل مالی به آن ها تکیه می کنید و از نصایح شان استفاده می کنید؛ اکنون زیاد به حرفهایشان گوش ندهید، برای اینکه امکان دارد شما را به مسیر درستی راهنمایی ننمایند. این موضوع واقعاً موضوع پیچیده ای نیست: پس وقتی که حق انتخاب دارید، چیز هایی را که اصلاً لازم ندارید نخرید؟!

اسفند: آ آ د

باوجود اینکه شما دوست دارید تفریح کنید، ولی هنوز هم قبل از اینکه به تفریح کردن مشغول شوید می توانید به دلایل خود برای کار کردن فکر کنید. طبیعتاً شما نباید از زیر بار مسئولیتهایتان فرار کنید، اما اگر در نهایت اعتراف می کنید که داشتن یک تفریح مناسب نیز فعالیت سالمی است، بنابراین برای امروز اینگونه برنانه ریزی کنید.

منبع: فرادید
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109292

به "فال ابجد امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402؛ کمی اهل ریسک کردن باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز چهارشنبه 16 فروردین 1402؛ کمی اهل ریسک کردن باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید