فرهاد قائمی: ثابت می کنیم قدرت اول آسیا هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فرهاد قائمی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال ایران و راستا طی شده توسط او و هم تیمی هایش اظهار کرد: سال جاری، سال پرفشاری برای تیم ملی بود و بازی های خیلی زیادی را انجام دادیم و نمونه آن لیگ ملت ها بود که بسیار فشرده برگزار گردید و البته نتایج خیلی خوبی گرفتیم. مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی اهمیت دارد چون به نوعی بازی تدارکاتی برای جام جهانی ژاپن است و از طرفی به قهرمانی در این رقابت ها احتیاج داریم.

فرهاد قائمی: ثابت می کنیم قدرت اول آسیا هستیم

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: باید ثابت کنیم که همچنان در آسیا قدرت اول هستیم. ما میزبان این رقابت ها هستیم و مطمئنم علاقه مندان والیبال برای حمایت از ما به استادیوم می آیند. در ادامه هم مسابقات انتخابی المپیک پیش روی ماست که در کشور چین برگزار خواهد شد و راستا سختی تا رسیدن به المپیک داریم. اولویت همه ما، دریافت سهمیه المپیک است. باید ایستگاه به ایستگاه جلو برویم. خدا را شکر وضعیت مان خوب است و بدون مصدوم کار می کنیم. امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.

وی اضافه کرد: ما باید به راستا فعلی خود ادامه دهیم. راستا خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و نباید در رشدمان وقفه ای ایجاد گردد. با تمام توان در تورنمنت آسیایی تهران شرکت می کنیم و در ادامه با آمادگی به ژاپن خواهیم رفت.

دریافت نماینده تیم والیبال ایران درباره پیوستنش به تیم شهرداری ارومیه هم گفت: سال جاری شرایط به گونه ای شد که به لیگ ایران بازگردم و در تیم شهرداری ارومیه بازی کنم. در ارومیه احساس غربت نمی کنم چون مردم این شهر مثل مردم شهر خودم یعنی گنبد، با عشق و علاقه والیبال را دنبال می نمایند و تیم خود را تشویق می نمایند. امیدوارم بتوانم به موفقیت تیم شهرداری ارومیه هم یاری کنم.

او در خاتمه با اشاره به تجربیاتش در لیگ والیبال ترکیه، اعلام کرد: تورنمنت ها در کشورهای اروپایی فشرده است و چندین جام وجود دارد. از همه مهم تر، اولویت آن ها حمایت از بازیکنان قدیمی و جدید است. همه به دنبال یک محیط سالم و ورزشی هستند تا جوانان به سمت و سوی ورزش بروند. هدف اول در تیم داری، داشتن یک محیط سالم و پاک است و بعد به قهرمانی فکر می نمایند. من چیزهای زیادی آنجا یاد گرفتم. ترکیه اولین تجربه خارجی من بود ولی سال جاری ترجیح دادم به ایران بازگردم و در لیگ ایران حضور داشته باشم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16355

به "فرهاد قائمی: ثابت می کنیم قدرت اول آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد قائمی: ثابت می کنیم قدرت اول آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید