فرید فتاحیان: اردوی تیم ملی واترپلو در کره جنوبی رایگان است

به گزارش مهسان بلاگ، فرید فتاحیان، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مدعی شد اردوی تیم ملی واترپلوی کشورمان در کره جنوبی به صورت رایگان خواهد بود.

فرید فتاحیان: اردوی تیم ملی واترپلو در کره جنوبی رایگان است

فرید فتاحیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به تعاملات خوب فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با فدراسیون های آسیایی و جهانی و همچنین مقام سوم تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های آسیایی، از سوی تیم ملی کره جنوبی برای برگزاری اردوی مشترک در این کشور پیشنهادی دریافت کردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: کره جنوبی در شرایطی برای اردوی مشترک دعوت مان کرد که تمامی هزینه های تیم ایران را نیز تقبل نموده اند و در واقع این اردو به صورت رایگان برای ما برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همچنین خاطر نشان کرد: فدراسیون کره جنوبی حتی هزینه بلیت های مان را پرداخت نموده است. این در حالی است که هزینه هر بلیت حدود هزار و 260 دلار می شد. در این اردو 17 نفر حضور دارند که هزینه تنها بلیت آنها حدود 270 میلیون تومان می شد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان، برپایی این اردو خیلی مغتنم است.

فتاحیان در سرانجام اعلام کرد: در اردوی کره جنوبی 14 بازیکن حضور دارند؛ هفت بازیکن از بازی های آسیایی اندونزی و هفت بازیکن از رده جوانان. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان لژیونر شدند و در صربستان حضور دارند از ملی پوشان جوان در این اردو استفاده خواهیم کرد. این اردو از 11 دسامبر و به مدت 12 روز برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3336

به "فرید فتاحیان: اردوی تیم ملی واترپلو در کره جنوبی رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرید فتاحیان: اردوی تیم ملی واترپلو در کره جنوبی رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید