مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، برنامه های سال 98 فدراسیون کوهنوردی درمجمع عمومی سالیانه این فدراسیون به ریاست احمدی تایید شد.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی امروز به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رضا زارعی رئیس فدراسیون گزارشی اجمالی از فعالیت های فدراسیون را به اعضای مجمع ارائه کرد. در ادامه گزارش حسابرسی فدراسیون و همچنین ذی حساب فدراسیون ارائه گشت که پس از استماع اعضای مجمع و رأی گیری از آنان، این گزارش مورد تصویب نهاده شد.

هرمزی بازرس فدراسیون نیز گزارش خود را از حوزه های مختلف فدراسیون ارائه کرد که مورد تأیید اعضا و تقدیر رئیس مجمع و دبیرکل کمیته ملی المپیک نهاده شد. در مورد تقویم برنامه عملیاتی فدراسیون برای سال 1398 که پیش تر برای اعضای مجمع جهت آنالیز ارسال شده بود، رای گیری به عمل آمد و مورد تصویب نهاده شد.

در ادامه مجمع از رؤسای هیئت های برتر سال 1396 تقدیر شد. رتبه اول: هیئت استان فارس شهریار ایزدی، هیئت استان خراسان رضوی احمد زحمتکش و هیئت استان زنجان مسعود بیات منش.

همچنین در بخشی از مجمع از تیم های اول تا سوم نخستین دوره جام باشگاه های کشور با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز نقدی، تجلیل به عمل آمد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5028

به "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید