مدافع قهرمانی NBA یک گام به فینال نزدیک شد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- حساس ترین دیدار مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بین هیوستون و گلدن استیت برگزار گردید و در اولین مسابقه گلدن استیت به فزونی رسید.

مدافع قهرمانی NBA یک گام به فینال نزدیک شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا در دو کنفرانس شرق و غرب شروع شده و در جریان این مسابقه دو تیم قدرتمند هیوستون راکتز و گلدن استیت به مصاف یکدیگر رفتند. در خاتمه رقابت این دو تیم مدعی در کنفرانس غرب گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی 104 بر 100 حریفش را برد.

در این مسابقه کوین دورانت ستاره گلدن استیت بود و کارش را با 35 امتیاز به خاتمه برد. استفان کری نیز با 18 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس منجر به گل دیگر بازیکن موثر تیمش بود. در طرف مقابل هم جیمز هاردن ستاره هیوستون بود و کارش را با 35 امتیاز تمام کرد. در کنار او کریس پائول نیز 17 امتیاز آورد اما این دو بازیکن نتوانستند از شکست تیمشان جلوگیری نمایند.

اتفاق جالب توجه بعد از این مسابقه اعتراض هر دو تیم به داوری بود. کادرفنی و بازیکنان گلدن استیت و هیوستون از قضاوت این مسابقه گلایه کردند.

هم اکنون در مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق بوستون و تورنتو یک بر صفر از میلواکی و فیلادلفیا پیش هستند و گلدن استیت نیز از هیوستون با همین نتیجه جلو است. پورتلند و دنور نیز فردا اولین دیدارشان را برگزار خواهند کرد.

ورزشی**9219**9129

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8734

به "مدافع قهرمانی NBA یک گام به فینال نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع قهرمانی NBA یک گام به فینال نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید