مربی سابق پرسپولیس سرمربی یک تیم اسلوونیایی شد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- دستیار پیشین برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس راهنمایی یک تیم اسلوونیایی را به برعهده گرفت.

مربی سابق پرسپولیس سرمربی یک تیم اسلوونیایی شد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، آندره پانادیچ دستیار پیشین برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس راهنمایی تیم ان کی کرشکو اسلوونی را بر عهده گرفت.

پانادیچ در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: کرشکو از تیم های با سابقه فوتبال اسلوونی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد اما متاسفانه در حال حاضر در رده آخر لیگ اسلوونی قرار گرفته است و به همین خاطر مسئولان تیم از من یاری خواستند تا شرایط این تیم را بهبود ببخشم.

وی که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کرواسی را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: هنوز 7 بازی باقی مانده و هدفمان این است تا در بازی های باقی مانده بهترین نتایج را بگیریم و جایگاهمان را بهبود بخشیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.

پانادیچ که در نخستین فصل حضور برانکو در پرسپولیس به عنوان دستیار وی فعالیت می کرد، سابقه مربیگری در کادر فنی تیم ملی کرواسی، تیم ایسترا 1960کرواسی و پدیده مشهد را در کارنامه دارد.

ورزشی**9463**1067**

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8831

به "مربی سابق پرسپولیس سرمربی یک تیم اسلوونیایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سابق پرسپولیس سرمربی یک تیم اسلوونیایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید