مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: براساس هماهنگی های انجام شده با استانداری خوزستان، مقرر شد البرز مسئولیت امداد و خدمات رسانی به شهرستان باوی را عهده دار باشد.

مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد

به گزارش خبرنگاران، علی درویش پور در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان باوی که ظهر امروز دوشنبه 19 فروردین در فرمانداری شهرستان باوی برگزار گردید، گفت: خوزستان برای کل ایران اهمیت دارد، این استان پاره تن ایران است که هنوز زخم های جنگ در آن وجود دارد.

وی اضافه نمود: این روزها تمام ایران در کنار خوزستان است که مسائل آن را مرتفع کند.

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه قبل از دستور وزیر کشور برای مشخص البرز به استان خوزستان دکتر شهبازی استاندار البرز به این استان تعصب خاصی داشت و دستور یاری به مردم این استان را صادر کرد، گفت: علی رغم اینکه میزان بارش باران در استان البرز زیاد بود دکتر شهبازی با وجود مسائل بارش باران در استان البرز پیگیر وضعیت استان خوزستان بود و بعد از دستور وزیر کشور اقدامات لازم برای یاری بیشتر با تمام امکانات موجود استان شروع شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر 300 تن یاری های استان البرز جمع آوری شده که روز گذشته محموله حدود 100 تنی به خوزستان ارسال شده که چند تن از مدیران استان این محموله را به استان خوزستان منتقل کردند،گفت: یاری های استان البرز در شهرستان باوی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

درویش پور با بیان اینکه کمپ استان البرز در سه راه تپه اهواز راه اندازی شده است که اقدامات و یاری های دستگاه های استان البرز در آنجا تجمیع می گردد،گفت: بعد از این جلسه روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار می گیرد و با امکانات موجود به یاری سیل زدگان می شتابیم و کوشش ما برطرف مشکل هموطنان سیل زده خواهد بود.

مشاور و دستیار ویژه استاندار خوزستان هم از کوشش و اقدام به موقع استاندار البرز برای یاری به مردم سیل زده خوزستان قدردانی کرد.

کاظمی نژاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان اضافه نمود: البرز جزو اولین استان هایی است که برای یاری به سیل زدگان خوزستان اقدام کرد.

وی ادامه داد: پیش از ابلاغ وزیر کشور و مشخص البرز به عنوان تعیین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی در حادثه سبل اخیر، استاندار البرز با توجه ویژه ای وضعیت خوزستان را رصد نموده و نسبت به ارسال یاری های مردمی البرز به این استان اقدام کرد.

کاظمی نژاد گفت: در البرز با هماهنگی های اجرا شده و به منظور تسریع در یاری رسانی، محموله های یاری های مردمی به وسیله چند فروند هواپیما ارسال شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7743

به "مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولیت امدادرسانی به شهرستان باوی خوزستان به البرز واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید