مصدومیت دیاباته در تمرین آبی ها، عصبانیت فکری از سیدحسین حسینی و رشید مظاهری

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- روز گذشته در تمرین استقلال محمود فکری به 2 دروازه بان خود هشدار جدی داد.

مصدومیت دیاباته در تمرین آبی ها، عصبانیت فکری از سیدحسین حسینی و رشید مظاهری

به گزارش خبرنگاران، اگر چه در جریان تمرین روز گذشته استقلال اینطور عنوان شد که رشید مظاهری و سیدحسین حسینی با هم آشتی کردند و البته محمود فکری برخورد محبت آمیز ای با آن ها داشت اما ظاهرا در خصوص اتفاق هایی که روز گذشته رخ داد بخشی از واقعیت سانسور شده است. ماجرا از این قرار است که در جریان تمرین روز گذشته استقلال محمود فکری 2 دروازه بان تیم خود را کنار کشید، او ابتدا به حسینی گفت حق حاشیه سازی برای این تیم را ندارد و در صورت تکرار این اتفاق او از تیم کنار گذاشته خواهد شد.

سرمربی استقلال همچنین به رشید مظاهری هم هشدار داد که هر اتفاقی هم که اتفاق افتاده باشد نباید تمرین را نیمه کاره رها می کرد و می توانست بعد از آن کادر فنی استقلال را در جریان ماجرا بگذارد. هرچه که هست اولین اختلاف بین حسینی و رشید مظاهری برای آبی ها ختم به خیر شد و محمود فکری کوشش می نماید دیگر این اتفاق مخرب برای تیمش رخ ندهد.

از طرفی تیم استقلال در آستانه بازی با پیکان با بدشانسی بزرگی روبرو شده است. شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان بازی با پیکان را از دست خواهد داد. در فاصله 48 ساعت مانده تا بازی استقلال برابر پیکان خبری منتشر شده که شیخ دیاباته در جریان تمرین استقلال با مصدومیت روبرو شده و تمرین را نیمه کاره رها نموده است. دیاباته که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات استقلال اضافه شد، هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده بود که در تمرین امروز دوباره مصدوم شد و شاید تا مدتی نتواند برای آبی ها به میدان برود. با این شرایط به نظر می رسد دیاباته در بازی با پیکان غایب خواهد و حتی ممکن است مدتی دور از تمرینات آبی پوشان باشد.

تیم استقلال مجبور شد امروز تمرین خود را در زمین چمن مصنوعی برگزار کند. مشکل زمین تمرین به یک مشکل حل نشدنی برای استقلال تبدیل شده که با هر بار بارش برف و باران در تهران این مشکل به چشم می آید. جدی ترین تمرین استقلال قبل از بازی با پیکان در شرایطی هم اکنون در حال برگزاری است که بارش شدید باران آبی ها را مجبور نموده مهمترین تمرین خود را در چمن مصنوعی برگزار نمایند. این موضوعی است که در سال های گذشته همواره استقلال را آزار داده و عقد همزمان قرارداد با دو زمین تمرین هم این مشکل را حل ننموده است چون آبی ها زمین تمرین اختصاصی ندارند و هر بار که هوای تهران بارانی می گردد، مسئولان زمین اجازه نمی دهند تمرین در چمن طبیعی برگزار گردد.

البته ذکر این نکته لازم است که با توجه به اینکه برای اولین بار بازی های لیگ بیستم در فصل سرما شروع شده، مشکل زمین تمرین بیشتر به چشم می آید و محمود فکری مشکل جدی در راه آماده کردن تیمش برای بازی های پیش رو خواهد داشت. با این شرایط به نظر می رسد تا استقلال یک زمین تمرین اختصاصی نداشته باشد، این مشکل پا برجاست و فرایند آماده سازی این تیم قبل از بازی ها با مشکل جدی روبرو خواهد بود. تمرین استقلال هم اکنون در زمین چمن مصنوعی استادیوم تهرانسر در جریان است، زمینی که بسیار کوچک تر از حد استاندارد است و حتی امکان مرور کارهای تاکتیکی هم روی آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69808

به "مصدومیت دیاباته در تمرین آبی ها، عصبانیت فکری از سیدحسین حسینی و رشید مظاهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت دیاباته در تمرین آبی ها، عصبانیت فکری از سیدحسین حسینی و رشید مظاهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید