مصدومیت سیدجلال، دغدغه جدید برانکو

به گزارش مهسان بلاگ، کاپیتان سرخپوشان در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار حساس برابر پاختاکور از ناحیه پا مصدوم شد تا در غیاب شجاع خلیل زاده محروم، نگرانی های برانکو برای خط دفاع تیمش بیشتر گردد.

مصدومیت سیدجلال، دغدغه جدید برانکو

مصدومیت سیدجلال، دغدغه جدید برانکو

در آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از بازی با پاختاکور، سید جلال حسینی مصدوم شد. کاپیتان پرسپولیس در این تمرین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و از تمرین بیرون آمد. حسینی سپس راهی رختکن شد تا اقدامات پزشکی روی پای او انجام گردد.

البته با کوشش های کادر پزشکی، به نظر می رسد سیدجلال حسینی فردا بتواند با برطرف مصدومیتی که برایش پیش آمده برای پرسپولیس به میدان برود.

علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: اواسط تمرین امروز سید جلال حسینی در پی برخورد با یکی از بازیکنان، از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد که بلافاصله برنامه های پزشکی روی پا او انجام داده و وی را برای استراحت و درمان از زمین خارج کردیم. نهایت کوشش خودمان را می کنیم تا مصدومیت سید جلال، برطرف و به بازی فردا برسد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9027

به "مصدومیت سیدجلال، دغدغه جدید برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت سیدجلال، دغدغه جدید برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید