معرفی هتل 3 ستاره صدف در دبی

به گزارش مهسان بلاگ، در سال 2005، هتل صدف دبی ساخته شد تا جایی باشد که مسافران احساس راحتی نمایند. این هتل 3 ستاره با دسترسی خوبش، باعث شده که از آن جا به راحتی به هر نقطه ای که می خواهید، بروید و تمام تلاشش را نموده است تا برترین امکانات و خدمات را برای مهمانانی که در آن اقامت دارند، فراهم کند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، تفریحی هتل صدف دبی Sadaf Hotel Dubai را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر معرفی کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره صدف در دبی

برای رزرو تور دبی اینجا کلیک کنید:

خدمات رفاهی هتل صدف دبی

در خصوص خدمات بخش پذیرش باید بگوییم که این بخش 24 ساعته در خدمت مهمانان است. امکان ورود و خروج سریع دارید و در انبار چمدان بخش پذیرش می توانید در صورت لزوم، وسایلتان را به امانت بگذارید. بعلاوه تبدیل پول هم در این بخش قابل انجام است. برای استفاده از خشکشویی هتل باید هزینه مجزایی را باید بپردازید. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل موجود می باشد و می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. امکاناتی هم در اتاق های مخصوص، برای مهمانان ناتوان و کم توان گذاشته شده است. آن هایی که سفر کاری دارند، می توانند از سالن های کنفرانس و جلسه استفاده نمایند.

برای رزرو برترین هتل های دبی خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

از دیگر مواردی که می توان نام برد بخش مجزایی برای سیگار کشیدن است. فروشگاه و سالن آرایشی نیز برای رفاه مهمانان در هتل صدف دبی تدارک دیده شده است. اگر بخواهید می توانید از هتل ماشین کرایه کنید و با آن در شهر گشت و گذار کنید. البته در هتل پارکینگی نیز برای شما فراهم شده است. هتل ترانسفر فرودگاهی را هم تقبل می نماید و در روز حمل و نقل به ساحل و فروشگاه ها و جاذبه ها را برای مهمانان انجام می دهد.

کارمندان هتل به زبان عربی، انگلیسی، فارسی، اردو و هندی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل صدف دبی

شما می توانید با اعلام قبلی از استخری که روی بام هتل موجود است بهره ببرید. برای اطلاع از قیمت اتاق ها در تاریخ مورد نظر به صفحه رزرو هتل دبی بروید.

رستوران های هتل

  • رستوران: رستوران اصلی هتل در لابی قرار گرفته است. این جا همان محلی است که صبحانه رستوران سرو می گردد و برای وعده ناهار هم می توانید از غذاهای بین المللی آن بهره ببرید. این رستوران هر روز باز است.
  • کافی شاپ: کافی شاپ رستوران هم در لابی واقع است که با چای و قهوه های مورد علاقه شما و یا هر میان وعده دیگری که دوست دارید، محل مناسبی است تا کارهای اینترنتی خود را به وسیله وای فای رایگان آن انجام دهید و یا تنها بخواهید که خستگی خود را بعد از یک روز دبی گردی در آن جا در کنید.

امکانات اتاق های هتل

هتل صدف دبی حدودا 60 اتاق و سوییت دارد که در 4 طبقه آن جای گرفته اند. در تمام اتاق ها می توانید تلویزیون پیدا کنید که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. یک یخچال داخل اتاق ها موجود است و در آن خوراکی هایی واقع شده است که هزینه آن ها جداگانه حساب می گردد. در اتاق ها پوشش اینترنت وجود دارد که ترکیب آن با میز کار، برای نت گردی بسیار مناسب می باشد.

تهویه هوا، گاوصندوق و تلفن هم از دیگر امکانات داخل اتاق هاست. سرویس حمام دارای تمام لوازم مورد احتیاج از جمله حوله، صابون، شامپو، دمپایی، سشوار و … می باشد. مبل راحتی هم برای استفاده شما قرار داده شده است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق استاندارد سینگل: این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند. یک تخت کویین و یک مبل راحتی در آن ها موجود است.
  • اتاق استاندارد دبل: اتاق های دبل 25 متر هستند که در آن ها می تواند یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره فضای آن را پر نموده باشد.
  • سوییت جونیور: این سوییت ها 40 متر هستند که در آن ها یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره قرار گرفته است. بخش نشیمن این سوییت ها مجزا است.

فاصله هتل با جاذبه های دبی

  • ایستگاه متروی یونیون: این ایستگاه با شما 300 متر فاصله دارد که با 3 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.
  • مرکز خرید الغریر: از هتل 300 متر دورتر است که با 3 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید تویین تاور: این فروشگاه از شما 600 متر دورتر است که پیاده روی به آن جا تقریبا 10 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 5 دقیقه ای خواهد رساند.
  • مسجد بزرگ: تا این مسجد تقریبا 2.5 کیلومتر فاصله دارید که اگر پیاده بروید 36 دقیقه طول می کشد، با تاکسی 15 دقیقه و با مترو نیم ساعته به آنجا می رسید.
  • بازار پارچه: تا این بازار 3 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی شما را طی 15 دقیقه و مترو 27 دقیقه می رساند. اگر پیاده بروید هم حدودا 35 دقیقه بعد می رسید.
  • پل معلق: از این پل 3 کیلومتر دورتر هستید. اگر انتخاب شما تاکسی است، احتمالا 8 دقیقه ای آن را خواهید دید. اگر با مترو بروید 24 دقیقه و اگر پیاده بروید 40 دقیقه بعد می رسید.
  • : برای اینکه به این جاذبه برسید حدودا 4 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی شما را 15 دقیقه ای به آن جا خواهد رساند.
  • مرکز البوستان: تا این جا تقریبا 5.5 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی بعد از 17 دقیقه شما را می رساند. با مترو هم 23 دقیقه ای می رسید.
  • : حدودا 10 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 20 دقیقه، اتوبوس 1 ساعت و با مترو حدودا 55 دقیقه بعد دبی مال را می بینید.
  • جمیره پلازا: با این مرکز 11 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را 20 دقیقه ای می رساند. ترکیب اتوبوس و مترو بعد از حدود 50 دقیقه شما را خواهند رساند.
  • سیتی واک مال: 10 کیلومتر هم با این جاذبه فاصله داردی که مترو شما را 45 دقیقه بعد و تاکسی 16 دقیقه بعد می رساند.
  • : تا بلندترین برج جهان 9 کیلومتر فاصله دارید. اگر تاکسی بگیرید کمتر از 25 دقیقه ای خواهید رسید. رفتن به این جاذبه با مترو 38 دقیقه و با اتوبوس 48 دقیقه طول می کشد.
  • بازار ادویه و طلا: این بازار ها حدودا 2.5 کیلومتر از شما دورتر هستند. چه پیاده بروید و چه با تاکسی بین 10 تا 20 دقیقه بعد باید برسید.
  • : فرودگاه اصلی دبی با شما 5 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی بعد از 12 دقیقه شما را می رساند. استفاده از مترو 18 دقیقه و اتوبوس 30 دقیقه زمان خواهد برد.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 22 کیلومتر از این فرودگاه دورتر هستید که تاکسی 35 دقیقه ای شما را خواهد رساند.

موقعیت هتل صدف دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

دبی، نزدیک میدان فیش، خیابان شماره 2

Street number 2, near Fish Roundabout, Dubai, United Arab Emirates

منبع:booking.com

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105409

به "معرفی هتل 3 ستاره صدف در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره صدف در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید