موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عادله کشمیری شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان اظهار کرد: علما و عرفای زیادی در کتاب های خود در رابطه با موسیقی سخن گفته اند، حتی اکثر علما در رابطه با موسیقی رساله مستقل هم داشتند اما متأسفانه این موضوع از دیدگاه پژوهشگران مغفول مانده است.

موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است

وی اضافه نمود: موسیقی هنر است و هنر، ودیعه ای الهی است که می تواند موجب آموزش، تعالی روح انسان و انتقال مفاهیم گردد و ایجاد سرگرمی کند.

کشمیری ادامه داد: من نمی دانم چرا بعضی افراد از نام کنسرت وحشت دارند در حالی که موسیقی هم مانند تمام هنرهای دیگر می تواند فراوری ابتزال کند یا اثری فاخر فراوری کند.

وی با بیان اینکه جشنواره همیشه باید با نوآوری همراه باشد و حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد، اظهار کرد: ما به موسیقی پاک نیازمندیم و امیدوارم در جشنواره موسیقی فجر سال آینده چندین آلبوم تحول زا در سطح کشور معرفی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: باید در حوزه موسیقی استان برند سازی صورت گیرد و از ظرفیت موسیقی مقامی در استان بهره ببریم چراکه موسیقی محلی و مقامی صمیمی ترین موسیقی ماست و گلستان تنها استانی است که از 26 قوم، 16 قوم در آن زندگی می نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5697

به "موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید