میلواکی صعود کرد، هیوستون متوقف شد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- در جریان رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال NBA آمریکا، تیم میلواکی به جمع چهار تیم نخست کنفرانس شرق رسید اما هیوستون اولین باختش برابر یوتا را تجربه کرد تا رقابتش با این تیم ادامه دار گردد.

میلواکی صعود کرد، هیوستون متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز 2 مسابقه برگزار گردید که در جریان این دیدارها یوتا جاز اولین باخت هیوستون راکتز را شکست داد و میلواکی برای چهارمین بار دیترویت را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

هیوسون راکتز تنها یک برد احتیاج داشت تا اولین تیمی باشد که به مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب برسد اما برابر یوتا جاز با نتیجه 107 بر 91 باخت تا تقابل دو تیم به بازی پنجم برسد. در این مسابقه کریس پائول بهترین بازیکن هیوستون بود که 23 امتیاز، 8 ریباند 7 پاس منجربه گل داشت. در کنارش جیمز هاردن هم 30 امتیاز گرفت اما درخشش این دو برای چهارمین برد هیوستون کافی نبود.

در دیگر مسابقه میلواکی برابر تورنتو برای چهارمین بار به فزونی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. میلواکی با درخشش جیانیس آنتتوکونمپو ستاره یونانی خود 127 بر 104 پیروز شد. بازیکن یونانی میلواکی در این دیدار 41 امتیاز و 9 ریباند داشت و نقش زیادی در بردش تیمش بازی کرد. صدرنشین کنفرانس شرق در مرحله مقدماتی لیگ NBA با صعود به نیمه نهایی حریف بوستون شد.

از اخبار امروز لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا می توان به برکنار شدن سرمربی تیم فینیکس اشاره نمود. مسئولان باشگاه فینیکس سانز بعد از یک فصل همکاری با ایگور کوکوزوف این مربی را از سمتش برکنار کردند.

ورزشی**9219**9129

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8461

به "میلواکی صعود کرد، هیوستون متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلواکی صعود کرد، هیوستون متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید