ناینگولان دوباره مصدوم شد

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک بلژیکی اینتر در اولین بازی اش برای این تیم در فصل جدید سری A آسیب دید.

ناینگولان دوباره مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران، راجا ناینگولان شب گذشته (شنبه) در پیروزی 3 بر صفر اینتر مقابل بولونیا که اولین بازی اش برای نراتزوری پس از خانه نشینی چند هفته ای بود، دوباره مصدوم شد و احتمالا دوباره خانه نشین گردد.

هافبک سابق رم که تابستان سال جاری دوباره به لوچانو اسپالتی ملحق شد، به دلیل مصدومیت در اردوی پیش فصل دو هفته اول سری A را از دست داد اما شب گذشته مقابل بولونیا به میدان رفت و گل اول تیمش را هم زد اما به دلیل عود کردن مصدومیتش از ناحیه ران پای راست، لنگان لنگان میدان را ترک کرد.

اکنون او در فهرست دیگر مصدومان اینتر از جمله مائورو ایکاردی و لائوتارو مارتینس قرار گرفته و قرار است که امروز معاینات تکمیلی روی وی صورت بگیرد تا میزان مصدومیتش معین گردد.

مصدومیت ناینگولان در حالی است که درست پیش از بازی هم ایکاردی آسیب دید و جای خود را به کیتا بالده داد. پیش از بازی همچنین اسپالتی اظهار داشت که لئوتارو مارتینس هم دچار گرفتگی عضله ران گردیده و از آنجایی که نمی خواست به او فشار بیاورد و مصدومیتش تشدید گردد به او میدان نداد.

از خوش شانسی اسپالتی مصدومیت سه مهره کلیدی اینتر در زمانی اتفاق افتاده که رقابت های باشگاهی برای برگزاری بازی های ملی وارد وقفه ای دو هفته ای می گردد و بازیکنان او زمان کافی برای ریکاوری خواهند داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 970

به "ناینگولان دوباره مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناینگولان دوباره مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید