نمایشگاه جیتکس 2020 از فردا 16 آذرماه آغاز می شود ، حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی

به گزارش مهسان بلاگ، 20 شرکت دانش بنیان و هیات تجاری ایرانی در نمایشگاه جیتکس2020 که از فردا 16 آذزماه آغار می شود، حضور می یابند.

نمایشگاه جیتکس 2020 از فردا 16 آذرماه آغاز می شود ، حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، همزمان با برگزاری چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به GITEX که از تاریخ 16 تا 20 آذرماه جاری در کشور امارات برگزار می شود، صندوق نوآوری و شکوفایی، از 20 شرکت دانش بنیان ایرانی جهت حضور در بخش Future Stars نمایشگاه جیتکس حمایت کرد.

سهراب آسا مدیر بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با تأکید بر نقش صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم نوآوری کشور گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است.

آسا درباره توانمندسازی شرکت های دانش بنیان اعلام کرد: از جمله اهداف اصلی حمایت از شرکت ها، می توان به تسهیل راستا تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راه حل های نوآورانه با هدف بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و ورود آن ها به زنجیره ارزش جهانی اشاره کرد.

مدیر بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ادامه با تأکید بر علاقه مندی به همکاری های بین المللی، ابراز کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی سعی در پیوند ایده ها و راه حل های فناورانه شرکت های دانش بنیان با بازارهای داخلی و منطقه ای دارد و در این راستا به شکل گیری دیپلماسی نوآوری در سطح شرکت های نوآور با همتایان خود در عرصه منطقه ای و بین المللی کمک خواهد کرد.

وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش می کند شرکت های دانش بنیان ایرانی فرصت معرفی خود را در عرصه های بین المللی به دست آورند و بتوانند در رقابت با شرکت های خارجی خود را محک بزنند. 20 شرکت منتخب، طی روزهای 16 تا 20 آذر در نمایشگاه جیتکس حضور دارند و دستاوردها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

به گفته آسا، همچنین، همزمان با نمایشگاه جیتکس، هیأت تجاری متشکل از 17 شرکت دانش بنیان و 11 شرکت خلاق و فناور، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70431

به "نمایشگاه جیتکس 2020 از فردا 16 آذرماه آغاز می شود ، حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه جیتکس 2020 از فردا 16 آذرماه آغاز می شود ، حضور 20 شرکت دانش بنیان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید